Pe lângă magazine prezente în premieră la Botoşani şi multiple posibilităţi de petrecere a timpului liber, Uvertura Mall oferă botoşănenilor şi o privelişte unicat. Complexul comercial are demisol, parter şi patru etaje, ultimul dintre acestea fiind rezervat restaurantelor.
În partea dinspre intrarea principală, chiar sub siglă, nu există perete betonat, ci ferestre uriaşe, care oferă o imagine panoramică a oraşului, putând fi văzute de la turnul de la CET şi până la dealurile de după strada Împărat Traian. La nivelul IV al mall-ului au fost dispuse o puzderie de mese şi canapele, astfel încât botoşănenii care vin la fast-food sau la o cafea să aibă parte de o privelişte deosebită.
Valoarea totală a investiţiei de la
Uvertura Mall se ridică la 27 milioane de euro. În plus, s-au plătit 2,5 milioane lei taxe la bugetul local şi 16 milioane lei TVA aferent investiţiei.
CITEŞTE ŞI:
H&M la Uvertura Mall cu colecţie vestimentară din materiale reciclabile
[[galerie-foto]]
VEZI ŞI:
Pregătiri pe ultima sută de metri pentru mall-ul de 27 milioane euro: GALERIE FOTO