Una dintre cele mai mari companii din Botoşani a intrat de la începutul acestei săptămâni într-o reţea prestigioasă de hypermarketuri.
Trei dintre produsele marca „Prodalcom Vorona” pot fi găsite acum şi pe standurile cu marfă din Carrefour. Şi nu doar în centrul comercial de la Botoşani.
Mai exact, este vorba despre „Ştefan cel Mare”, votcă produsă din respect pentru calitate, dar şi pentru importanta pagină de istorie oferită românilor de domnitorul Moldovei, la cinci secole de la sfârşitul vieţii sale pământeşti şi de “Voronskaya”, votcă premium lansată în 2001, de 40 grade, perfectă pentru evenimentele de orice fel. Acestora li se adaugă “Vorona”, o băutură spirtoasă, fabricată după o reţetă proprie.
“Prodalcom” negociază în această perioadă şi intrarea în câteva reţele de supermarketuri.
Plan B la Memorialul Ipotești, o expoziție propusă de doi artiști din Cluj
Gabriela Erdic
Jan 12, 2025
O tânără actriță din Botoșani cooptată într-un serial de succes
Gabriela Erdic
Jan 12, 2025
Polițiștii au făcut un nou „recensământ” al șoferilor, au găsit și beți și posibil drogați
Sergiu Bălășcău
Jan 12, 2025
Primarul fermier de la Ipotești: Vindeam brânză în piață și nu mi-e rușine – VIDEO
Sergiu Bălășcău
Jan 12, 2025
24 de ani de pușcărie! Femeia care a omorât mai mulți muncitori condamnată de judecători
Redacția Botoșăneanul
Jan 12, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile