De la începutul anului șapte pacienți s-au declarat nemulțumiți de activitatea medicală de la Spitalul Județean Mavromati.
Aceștia au făcut reclamații iar comisia a analizat situațiile.
Iată nemulțumirile pacienților:
„ Pe scurt a fost reclamat faptul că în Ambulatoriul de Specialitate nu s-a acordat asistență medicală în Urgență și că pacientul a fost programat peste o lună. De asemenea a fost reclamat faptul că în Unitatea de Primiri Urgențe nu s-a acordat concediu medical deși starea de sănătate a pacientului impunea. A mai fost reclamat faptul că pacienții nu s-au putut programa la cabinetul de Cardiologie din Ambulatoriu, a fost reclamat comportamentul personalului din UPU și faptul că în secția de Ortopedie pacientul nu a fost operat la timp și s-a întârziat operația”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean
Potrivit medicului Ștefan Bercea niciuna dintre plângerile formulate de către pacienți nu s-a dovedit a fi întemeiată.
Una dintre cele mai huiduite societăți din Botoșani face angajări: LISTA locurilor de muncă vacante
Gabriela Erdic
Feb 03, 2025
Doliu la Muzeul Județean după moartea unui cunoscut arheolog
Oana Sava
Feb 03, 2025
Bătaie cu toporul între două femei, anchetă a procurorilor pentru tentativă de omor
Oana Sava
Feb 03, 2025
Demisii în cascadă în Parlament, Șoșoacă pierde 4 deputați și 2 senatori, unul este din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Feb 03, 2025
Dinozaurii în mărime naturală au ajuns la Botoșani
Gabriela Erdic
Feb 03, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile