De la începutul anului șapte pacienți s-au declarat nemulțumiți de activitatea medicală de la Spitalul Județean Mavromati.
Aceștia au făcut reclamații iar comisia a analizat situațiile.
Iată nemulțumirile pacienților:
„ Pe scurt a fost reclamat faptul că în Ambulatoriul de Specialitate nu s-a acordat asistență medicală în Urgență și că pacientul a fost programat peste o lună. De asemenea a fost reclamat faptul că în Unitatea de Primiri Urgențe nu s-a acordat concediu medical deși starea de sănătate a pacientului impunea. A mai fost reclamat faptul că pacienții nu s-au putut programa la cabinetul de Cardiologie din Ambulatoriu, a fost reclamat comportamentul personalului din UPU și faptul că în secția de Ortopedie pacientul nu a fost operat la timp și s-a întârziat operația”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean
Potrivit medicului Ștefan Bercea niciuna dintre plângerile formulate de către pacienți nu s-a dovedit a fi întemeiată.
INCENDIU în trafic: Șoferul a oprit în poarta Stației de Pompieri
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Balul Bobocilor, supravegheat de polițiști și jandarmi: Controale prin cluburi și discoteci
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Anunț Nova ApaServ: Mai multe localități din județ rămân fără apă din cauza unei avarii majore
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Botoșănean reținut de polițiști după o „petrecere” în apartament
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024