Reprezentanții APIA reamintesc celor interesați adresele de e-mail care pot fi folosite pentru transmiterea documentelor.
Pe fondul necesității de a acționa în acord cu exigențele impuse de situația specială de urgență determinată de răspândirea noului Coronavirus, Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) Centrul Județean Botoșani aduce la cunoștința beneficiarilor formelor de sprijin destinat agriculturii că primirea cererilor unice de plată aferente Campaniei 2020, a deconturilor justificative și vizarea carnetelor de rentier agricol continuă să se desfășoare prin utilizarea mijloacelor electronice (telecomunicaţii), fără prezența fizică a solicitanților și/sau a personalului altor instituții.
Astfel, în temeiul Hotărârii CNSU 24/14.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, a fost emis Ordinul MADR 132/15.05.2020 prin care se stabilește că Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură își va desfășura activitatea, pe perioada stării de alertă, prin utilizarea mijloacelor electronice (telecomunicaţii), fără prezența fizică a solicitanților și/sau a personalului altor instituții.
Așadar, luând în considerare necesitatea asigurării în continuare a unei protecții adecvate împotriva îmbolnăvirii cu coronavirusul SARS-CoV-2, Campania 2020 continuă să se desfășoare în conformitate cu metodologia de lucru privind primirea cererilor unice de plată aferente Campaniei 2020 aprobată prin Ordinul Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale nr.89/03.04.2020.
”Acționând responsabil și în acord cu situația specială pe care o traversăm, continuăm să implementăm măsuri concrete menite să asigure flexibilizarea și fiabilizarea interacţiunii cu fermierii care intenţionează să acceseze credite în vederea finanţării activităţilor curente, de la instituţiile bancare și non-bancare care au încheiat convenţii cu APIA, aceștia având posibilitatea de a solicita eliberarea adeverințelor necesare prin mijloace electronice (telecomunicații). De asemenea, cu acordul fermierului, APIA transmite direct, prin mijloace electronice, instituțiilor bancare și non-bancare adeverințele eliberate”, a declarat Mihai Bogdan Cîmpanu, director executiv în cadrul APIA Botoșani.
În acest context, instituția reamintește adresele de e-mail care pot fi folosite pentru transmiterea documentelor: Centrul Județean Botoșani- [email protected], Centrul Local Botoșani: [email protected], Centrul Local Dorohoi: [email protected], Centrul Local Darabani: [email protected], Centrul Local Trușești: [email protected], Centrul Local Săveni: saveni.botoș[email protected], Centrul Local Sulița: [email protected], Centrul Local Flămânzi: [email protected]
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Directoare cu concurs la spitalul orașului: NOTA obținută la examen
Oana Sava
Nov 26, 2024
Ghid instalare centrală termică: pașii esențiali și accesoriile necesare
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
PSD: Trei oferte pentru Autostrada de care se va lega Drumul Expres Botoșani - Suceava
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024