Dacă nu vă mai aflați în posesia acestui autovehiculul, comunicați numele și adresa noului proprietar.
Potrivit YesComment, 370 de autovehicule Seat Exeo vândute în România sunt rechemate în service, din cauza unor posibile defecțiuni la airbagul frontal de pe partea pasagerului față.
Reproducem, mai jos, scrisoarea integrală a firmei, așa cum o primesc toți cei care au cumpărat un astfel de autoturism, în perioada 2009-2013:
”Firma Takata a comunicat faptul că în cazul unor accidente cu activarea airbagului, se poate sparge carcasa generatorului de gaz al airbagului frontal de pe partea pasagerului față. Cauza poate fi deprecierea în timp a încărcăturii pirotehnice, din cauza umidității ridicate a aerului și variațiilor puternice de temperatură. În cazul accidentelor cu activarea airbagului frontal de pe partea pasagerului față, pasagerii din autovehicul pot suferi accidentări care pot pune viata in pericol din cauza părților din generatorul de gaz.
Din motive de siguranță, este necesară verificarea autovehiculului dumneavoastră.
Luați legătura cu atelierul dumneavoastră SEAT obișnuit sau cu un partener contractual la alegere din rețeaua de servicii post-vânzare SEAT, pentru a conveni un termen pentru lucrările necesare. Verificarea și lucrările de reparație sunt gratuite și durează aproximativ 90 de minute.
Din motive administrative, vă recomandăm ca la programarea convenită să aveți la dumneavoastră această scrisoare, precum și planul se service post-vânzare, pentru a putea fi efectuate înregistrările corespunzătoare.
Apelăm la înțelegerea și sprijinul dumneavoastră în legătură cu această măsură preventivă, chiar dacă această vizită neplanificată în atelier ar putea să vă producă unele inconveniente. Apreciem încrederea dumneavoastră în marca SEAT și vă mulțumim pentru loialitate.
Dacă nu vă mai aflați în posesia acestui autovehiculul, vă solicităm să ne comunicați numele și adresa noului proprietar, respectiv situația autovehiculului. În acest scop, doar completați câmpurile de mai jos și transmiteți-ne cât mai curând posibil aceste informații“.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Cutremur la „Apă”, s-a cerut demiterea întregului Consiliu de Administrație – VIDEO
Gabriela Erdic
Nov 19, 2024
O nouă categorie de clienți la Modern Calor: În premieră avem în municipiul Botoșani...
Oana Sava
Nov 19, 2024