Vor fi trimise scrisori personalizate de informare tuturor utilizatorilor de autovehicule afectate de această campanie de rechemare.
Hyunday România recheamă în service peste 2 500 de mașini, pentru posibile probleme la softul de control al airbagurilor.
Potrivit YesComment, posibila problemă constă în faptul că, în cazul unui impact în partea inferioară a autovehiculului, zona în care se află ACU, este posibil ca airbag-ul să se declanșeze în alte condiții decât condițiile normale de declanșare.
Până în acest moment, nu au fost înregistrate incidente.
Vor fi trimise scrisori personalizate de informare tuturor utilizatorilor de autovehicule afectate de această campanie de rechemare, cu indicația de a se prezenta la cel mai apropiat atelier Hyunday din rețeaua autorizată Hyunday Auto România.
Scopul acțiunii este actualizarea soft ACU – unitatea de control a airbagului. Operațiunea nu presupune costuri din partea clienților. Durata aproximativă a intervenției este de 0,2 ore.
Numărul total de autovehicule afectate de campania de rechemare este de 2.550.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Clipe de coșmar pentru o bunică din Botoșani după ce nepoata a fugit de acasă: Nu știm nimic
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Sergiu Bălășcău
May 25, 2024
Jandarmii botoșăneni la datorie în weekend: UNDE sunt solicitați
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Concursul „Cu viața mea apăr viața” încheiat cu premii: CINE sunt câștigătorii
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024