O tânără din municipiului Botoşani a înaintat o reclamaţie Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor prin care s-a plânse de faptul că, a apelat la serviciile unui salon de înfrumuseţare pentru a-şi îmbogăţi podoaba capilară cu extensii de păr care ulterior s-au deteriorat.
Pentru această operațiune tânăra în cauză a achitat suma de 900 de lei pentru
aplicarea celor 120 de fire din păr natural, după ce iniţial trecuse printr-un proces de decolorare a propriilor şuviţe. Rezultatul a fost însă unul care nu a mulţumit-o pe botoşăneancă, aceasta adresându-se comisarilor de la Protecţia Consumatorilor.
„Am avut o reclamaţie privind o extensie de păr, din verificările pe care le-am făcut la operatorul economic s-ar părea că vina este în parte, d-şoara avea ceva probleme de păr care s-au făcut şi probabil aici a fost greşeala operatorului economic pentru că nu ar fi trebuit să i se facă extensii din moment ce dânsa făcuse decolorări de păr, automat acesta a fost deteriorat şi probabil nu se preta operaţiunea de extensii”, a declarat
Nicolae Raţă, comisar CJPC. După câteva zile după ce şi-a făcut extensiile, părul fetei s-ar fi încâlcit întrucât i-au fost aplicate extensiile pe un păr deteriorat, iar la spălare părul propriu şi extensiile s-au amestecat. Fata a primit din partea salonului de înfrumuseţare suma de 1.200 de lei, 900 fiind contravaloarea serviciului prestat iar alte 300 pentru scoaterea extensiilor.
CITEŞTE ŞI:
Un salon de frumuseţe a distrus părul unei botoşănence - VEZI ce a făcut