Şi la această oră, conform INFOTRAFIC şapte drumuri naţionale sunt blocate pe raza judeţului Botoşani unde utilajele firmei câştigătoare a licitaţiei organizate la nivelul Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi (CNDR) au fost depăşite de situaţie.
De altfel şi preşedintele Consiliului Judeţean, Florin Ţurcanu s-a plâns de modul în care s-a intervenit pe arterele judeţene, dat fiind faptul că Direcţia Judeţeană de Drumuri şi Poduri a fost nevoită să deszăpezească şi pe unele drumuri naţionale. Prefectul Costică Macaleţi a declarat că oamenii au făcut tot ce au putut însă lipsa utilajelor şi-a spus cuvântul motiv pentru care va cere o verificare a contractului pentru a se vedea dacă era prevăzută şi alocarea de freze pentru judeţul Botoşani.
„Nu, eu zic că cei de la Naţionale cu ce au avut şi-au făcut treaba cum trebuie dar nepregătiţi din punctul de vedere al contractului pentru că nu au avut freze suficiente. Umbrărescu a trimis utilaje în judeţ dau nu aveau freze, licitaţia a fost organizată la nivelul CNDR Bucureşti. Voi cere o verificare a contractului, problemele au fost puse deja pe tapet şi în videoconferinţa cu ministrul, ne-a prins nepregătiţi pentru că nu avem freze, cele pe care le are SDN sunt din alea uşoare şi merg mai greu sau vechi de pe timpul nu ştiu cui”, a spus
prefectul Costică Macaleţi. Anul acesta, acţiunea de deszăpezire a drumurilor naţionale a intrat în obligaţia unui grup de firme asociate format din SC Spedition UMB SRL Bacău, liderul asocierii, firmă controlată de „Regele Asfaltului” Dorinel Umbrărescu, SC Tehnostrade SRL Bacău şi SC A & R SRL Bacău, cărora li s-a adăugat şi Baldassini – Tognozzi – Pontello Construzioni Generali SPA.
CITEŞTE:
"Regele asfaltului" şi-a bătut joc deszăpezirea de la Botoşani