Prefectul Adrian Constantinescu atrage atenţia asupra faptului că relaţia cu publicul are încă mari carenţe în instituţiile de stat. Continuând vizitele în rândul instituţiilor deconcentrate, reprezentantul guvernului în teritoriu a constatat că nu se respectă programul de lucru cu publicul de 8 ore, că spaţiile publice nu sunt bine organizate, iar petiţionarilor nu li se oferă informaţiile de care au nevoie.
Astfel de situaţii au fost identificate la Oficiul Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, unitate vizitată astăzi de prefectul judeţului, unde publicul găseşte ghişeele deschise doar între orele 9 – 11. Spaţii neaerisite, trasee nedelimitate, informaţii prezentate haotic, funcţionari nepoliticoşi, lipsa unui pahar cu apă sunt alte câteva aspecte constatate.
O altă instituţie vizitată încă de săptămâna trecută de către prefectul judeţului, Casa Judeţeană de Pensii, oferă de asemenea un program limitat de relaţii cu publicul, în intervalul 8-13. Seria de nereguli include şi reclame publicitare prezentate preferenţial în spaţii publice, un număr insuficient de scaune pentru botoşănenii cu dizabilităţi, ce trebuie să aştepte ore întregi pe holuri, nereguli constatate şi la verificarea de astăzi. „
Sunt dezamăgit că nu văd reacţii prompte din partea conducerilor instituţiilor controlate. Le cer să nu mai umilească botoşănenii prin condiţiile oferite în relaţia cu ei şi să nu uite că instituţiile statului sunt în slujba cetăţenilor şi nu invers. Aceasta nu mai este o rugăminte ci un avertisment”, a declarat
Adrian Constantinescu.