(P) • Renault dezvăluie Noul Austral, noul său model SUV electrificat.
• High-tech, eficient și conectat: întruchipează spiritul Renaulution și al curentului «Nouvelle Vague » în segmentul C SUV.
• Noul Austral introduce o nouă versiune cu aspect sportiv, Esprit Alpine, disponibilă pentru prima dată pe un vehicul din gama Renault.
• Construit pe platforma CMF-CD, dezvoltată în cadrul Alianței și aflată la a treia generație, Noul Austral oferă diverse tehnologii de electrificare, inclusiv un nou motor E-TECH Full Hybrid.
• Mai modern și mai tehnologizat, Noul Austral oferă până la 32 de sisteme de asistență la condus, avansate, proactive și inteligente care includ 4CONTROL Advanced.
• Mai conectat, ecranul OpenR înglobează sistemul multimedia OpenR Link, care oferă cele mai bune servicii și aplicații Google.
Boulogne-Billancourt (Franța), 8 martie 2022 – Renault aduce un model ambițios în gama sa de SUV-uri: Noul Renault Austral. Acesta va servi la intensificarea eforturilor de a recâștiga segmentul C care formează nucleul pieței auto globale. Noul Austral se încadrează în conceptul „voiture à vivre” și marchează următorul moment cheie în ofensiva din segmentul C începută de Arkana și Noul Megane E-TECH Electric, cu o abordare absolut modernă. O abordare în stilul „Nouvelle Vague” care își propune să transforme brandul într-un reper în industrie pentru tehnologie, energie curată și servicii.
Noul Renault Austral, care la Botoșani va fi comercializat prin Darex Auto, îmbină elementele distinctive ale modelelor SUV cu noile principii de design „sensual tech” ale Renault: silueta sa curbată și senzuală se potrivește elegant cu liniile geometrice puternice și detaliile structurale precum stopurile LED cu tehnologie micro-optică și paternul diamantat integrat în blocurile optice față.
Designul exterior al lui Noului Renault Austral este atletic, sofisticat și elegant.
Modelul emană un sentiment sporit de calitate, întărit de liniile geometrice atent marcate, și se mândrește cu proporții ideale care transmit un sentiment de spațiu atunci când este privit din exterior.
Noul Austral vine în șapte culori de caroserie. Versiunea Esprit Alpine prezintă, de asemenea, o culoare exclusivă, Satin Shale Grey, care ajută la accentuarea aspectului său atletic.
Echiparea de nivel superior include un finisaj bi-ton ca și caracteristică standard.
Vehiculul își face simțită prezența și prin roțile impunătoare, cu jante distinctive de 17 până la 20 de inci, majoritatea diamantate. Toate afișează în centru noul logo Renault din aluminiu mat.
Cockpit-ul high-tech al Noului Renault Austral este construit în jurul ecranului OpenR care combină afișajul instrumentarului de bord de 12,3 inci cu ecranul multimedia vertical de 12 inci. Noul Head Up Display de 9,3 inci, proiectat pe parbriz, se adaugă la numărul total de ecrane disponibile la bord
Luminozitatea cu autoreglare și calitățile reflectorizante optimizate au făcut să nu mai fie nevoie de viziera de protecție suplimentară a panoului de bord, eliberând astfel spațiul și dând ansamblului un efect de plutire foarte modern.
Noul Austral dispune și de consola centrală de înalt confort. Elegantă și cu un stil modern, creează o divizare subtilă a spaţiului între șofer și pasagerul din față. De asemenea, găzduiește o cotieră simplificată care face utilizarea ecranului multimedia mai confortabilă. Cotiera include un slot pentru telefon cu posibilitatea de încărcare prin inducție și stocare practică de zi cu zi.
În funcție de versiunea și opțiunile alese, interiorul Noului Austral este prevăzut cu lemn veritabil, piele, Alcantara, material textil spumat, materiale tapițate plăcute la atingere și decorațiuni lăcuite în Black Grand Brillant și Satin Chrome. Materiale gratificante și calitative care dau căldură și rafinament habitaclului.
Pachetul complet este îmbunătățit prin adăugarea sistemului de iluminat personalizabil cunoscut sub numele de LIVING LIGHTS.
La fel ca numeroase modele care și-au lăsat amprenta în cărțile de istorie ale Renault, Noul Austral a fost proiectat pentru a se potrivi confortabil întregii familii. Pasagerii din spate beneficiază de un spațiu pentru genunchi care este la egalitate cu cel mai bun din categorie, la 27,4 cm.
Numeroase compartimente practice de depozitare sunt amplasate în interior pentru ca toată lumea să le poată utiliza. Capacitatea totală interioară de depozitare a Noului Austral se ridică la aproximativ 35 de litri.
Datorită designului modular, unele modele au bancheta din spate rabatabilă în format 2/3–1/3 și care poate fi, de asemenea, ajustată individual de-a lungul șinelor de 16 cm.
Portbagajul generos este echipat cu un hayon electric hands-free și 500 dm3 VDA pe versiunile Mild Hybrid și Mild Hybrid Advanced. Datorită banchetei glisante, capacitatea portbagajului crește de la 575 dm3 VDA la 1.525 dm3 VDA (când bancheta spate este rabatată).
Pentru prima dată pe un vehicul Renault, design-ul vine și într-o versiune exclusivă Esprit Alpine pentru un aspect mai sportiv, cu elemente dinamice și captivante. Designul emblematic își extrage stilul unic din ADN-ul sportiv al mărcii Alpine, nava amiral a Renault Group.
Această versiune prezintă Noul Austral într-un design și mai asertiv, susținut de o nouă culoare a caroseriei, special concepută, Satin Shale Grey. Cea mai recentă generație de culori pentru caroserie, cu finisaj mat, este robustă și ușor de întreținut.
Senzația de sportivitate este accentuată prin adăugarea unei bare orizontale în grilă și a unei lame sport Gri satinat la care se adaugă jante de 20" din aluminiu Daytona negre diamantate, cu logo „Alpine”, bare de plafon negru satinat și elementele de decor în Diamond Black, Extra Glossy Black și Ice black.
Insignele Esprit Alpine situate pe partea laterală a mașinii completează gama de caracteristici unice ale acestei versiuni.
La interior, Esprit Alpine se mândrește și cu o serie de elemente distinctive: cusături albastre duble, tapițerie specială Alcantara, material „twill” din fibră de carbon, volan din piele Nappa cu inserții Alcantara și cusături în albastru, alb și roșu, pedale și praguri din aluminiu care poartă sigla „Alpine”.
O selecție de echipamente de ultimă generație face această versiune foarte atrăgătoare.
Noul Austral este primul model Renault care beneficiază de tot ceea ce are de oferit noua platformă CMF-CD a Alianței. Noua platformă CMF-CD anunță o revizuire completă a liniilor caracteristice segmente compacte și high-end pentru mărcile internaționale ale Alianței.
Noul șasiu Austral vine în două versiuni: fascicul de torsiune flexibil pentru modelele cu două roți directoare și o axă spate cu multibraț cu 4CONTROL Advanced pentru patru roți directoare.
În versiunea cu patru roți directoare, diametrul de viraj est de doar 10,1 metri, pentru o manevrabilitate în oraș comparabilă cu cea a unui vehicul urban. Vorbim de a treia generație a acestui sistem 4CONTROL, care a fost îmbunătățit constant de la crearea sa în urmă cu cincisprezece ani și este încă de neegalat.
Caroseria Noului Austral este mai rigidă, sistemul anti-ruliu a fost îmbunătățit, iar șasiul este mai ușor, dar și mai robust, pentru cel mai bun raport confort/eficiență/reactivitate de pe piață.
Noul Renault Austral beneficiază de o gamă de motoare inovatoare cu o nouă generație a sistemului E-TECH Hybrid pe o rețea de 400 V și care dezvoltă până la 200 CP, precum și alte două motoare pe benzină: un Mild Hybrid Advanced 48V cu 130 CP și un Mild Hybrid 12V de 140 și 160 CP.
Noul Austral introduce un motor nou cu autoîncărcare E-TECH „full hybrid”, care a fost perfecționat pentru a pune în mișscare un vehicul de segment superior, cu performanțe mai bune și plăcere de condus mai mare, reducând în același timp consumul de combustibil și emisiile de CO2. Este echipat cu un motor turbo pe benzină de 1,2 L cu 3 cilindri, asociat cu un motor electric, o baterie litiu-ion de 400 V de 1,7 kWh și o cutie inteligentă multimode fără ambreiaj. Are o putere combinată de până la 146 kW sau 200 CP. Ca și în cazul generației anterioare de motoare E-TECH Hybrid, mașina pornește întotdeauna în modul complet electric pentru o experiență de condus unică pentru mașinile electrice, combinând liniștea cu o bună capacitate de reacție. Echipat cu cel mai recent motor E-TECH Hybrid, Noul Austral are niveluri optime de eficiență în utilizarea combustibilului și emisii de CO2 (începând de la 4,6 L/100 km și 105 g de CO2/km, în așteptarea certificării), ceea ce îl face unul dintre SUV-urile hibride cu cel mai bun cost de funcționare de pe piață.
Motorul Mild Hybrid Advanced își face debutul în gama Renault odată cu Noul Austral și servește ca o alternativă autentică la motorizările diesel. Combină cel mai recent motor turbo pe benzină cu 3 cilindri, de 1,2 litri, cu o baterie litiu-ion de 48 V și un alternator de pornire. Cu motorul de 130 CP echipat cu o transmisie manuală, Noul Austral oferă plăcere de condus fără cusur, menținând în același timp cel mai bun nivel de eficiență a consumului de combustibil și de emisii de CO2 din segment (de la 5,3 l/100 km și 123 g/km – în așteptarea certificării). Setările pot fi ajustate pentru a maximiza producția de energie, menținând în același timp consumul de combustibil cu 20% mai mic decât cel al unui motor cu combustie non-hibrid echivalent.
Motorul Mild Hybrid se bazează pe un motor turbo pe benzină de 1,3 litri, cu 4 cilindri cu injecție directă, deja disponibil pe o parte a gamei Renault. Dezvoltat în colaborare cu Daimler, acest motor este asistat de un alternator-demaror și o baterie litiu-ion de 12V.
Vine fie cu opțiunea de 140 CP sau 160 CP cu transmisia automată X-TRONIC, fie cu 140 CP cuplat la o cutie manuală. Motorul Mild Hybrid 12V de 160 CP de pe Noul Austral are un cuplu maxim de 270 Nm disponibil de la 1.800 la 3.500 rpm și o economie de combustibil în ciclu mixt de până la 6,2 l/100 km, cu emisii de CO2 începând de la 136 g/km (în așteptarea certificării)
Pe lângă tehnologia E-TECH de ultimă generație, noul motor pe benzină, transmisia optimizată și capacitatea crescută a bateriei (de la 240V până la 400V), noul model a fost echipat cu alte două inovații. Sistemul de aer condiționat include un mecanism inovator de răcire, astfel încât mașina să poată funcționa normal, indiferent de vreme. Mai mult, numărul posibilelor surse de energie a crescut și el de la 14 la 15.
Fiecare dintre cele trei motoare electrificate de pe Noul Austral dispune de frânare regenerativă. În cazul modelului E-TECH Hybrid, șoferul poate selecta unul dintre cele patru moduri diferite folosind un comutator situat în spatele volanului.
Pe versiunile E-TECH Hybrid și Mild Hybrid Advanced ale Noului Austral, tabloul de bord digital prezintă animații specifice modelelor hibride.
Sfatul de conducere eco predictiv îl ajută pe șofer să adopte un stil mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, folosind fie panoul de instrumente, fie afișajul Head Up de 9,3 inci pentru a indica momentul optim pentru eliberarea pedalei de accelerație pe măsură ce mașina se apropie de un anumit eveniment rutier (viraj brusc , sens giratoriu, scădere a limitei de viteză, zonă de taxare sau intersecție cu un semn „STOP” sau „CEDAȚI TRECEREA”). La motorul E-TECH Hybrid, acest sistem este îmbunătățit de funcția de condus hibrid predictiv care ajută la optimizarea planificării rutei în timpul conducerii în modul electric.
Sistemele MULTI-SENSE și 4CONTROL Advanced ajută la personalizarea experienței la bordul Noului Austral pentru o experiență de condus mai plăcută și mai intensă.
Tehnologia avansată MULTI-SENSE oferă trei moduri de condus prestabilite: Eco, Sport și Confort. Un al patrulea mod (Perso) oferă șoferului mână liberă pentru fiecare setare. Pachetul Extended Grip include două moduri suplimentare: „Snow” și „All roads”. Șoferii pot comuta oricând între moduri, fie manual, fie prin comanda vocală Google Assistant. Noul Austral are, de asemenea, o nouă funcție proactivă care ajută la reducerea consumului de combustibil, deoarece sugerează automat trecerea la modul Eco.
Noul Austral este martorul celei de-a treia generații a sistemului 4 roti directoare specific Renault: 4CONTROL Advanced. Spre deosebire de orice alt model din segmentul său, noul Austral oferă un nou nivel de confort, agilitate sporită și performanță de neegalat. Odată cu adăugarea unui actuator de direcție pe puntea spate multibraţ, unghiul maxim de virare al roților din spate, care se deplasează opus roților din față, este acum de 5°. Mai bun decât toate celelalte modele din gamă (anterior 3,5°), Noul Austral are acum un diametru de viraj mai strâns decât mașinile obișnuite de oraș: 10,1 metri! Cu sistemele MULTI-SENSE și 4CONTROL Advanced combinate, se ajunge la 13 opțiuni de setare, spre deosebire de cele trei opţiuni anterioare.
Cele 32 de sisteme de asistență de pe Noul Austral sunt împărțite în trei categorii: Conducere, Parcare și Siguranță.
Acestea includ: un Head Up Display de 9,3 inci de nouă generație, proiectat pe parbriz; Active Driver Assist, autonomie de nivelul 2 care combină Adaptive Cruise Control cu „Stop & Go”, Lane Centering, date GPS și cartografiere astfel încât mașina să se poată adapta traseului după cum este necesar; Cameră 3D de vizualizare la 360°; Asistență automată la parcare; Avertizare pentru punctul mort și prevenirea părăsirii benzii la depășire; Frânare automată de urgență din spate; Alertă de trafic transversal din spate; Iluminare inteligentă Matrix LED Vision și Ieșire sigură pentru ocupant.
Noul Austral, despre care puteți obține mai multe informații de la showroom-ul Darex Auto de la Botopșani Shopping Center, la numărul de telefon 0753 161 718 ori pe adresa electronică [email protected], garantează cel mai bun nivel de protecție pentru pasageri și alți utilizatori ai drumului datorită unei game de echipamente de siguranță pasivă îmbunătățite.
Caracteristicile tipice de siguranță au fost îmbunătățite și a fost adăugat un nou airbag între șofer și pasagerul din față pentru a evita lovirea capetelor acestora în cazul unei coliziuni laterale.
Noul Austral E-TECH Hybrid are un acces special la compartimentul bateriei și un cod QR pentru a ajuta echipele de salvare să ofere asistență rapidă și eficientă pasagerilor.
Ecranul OpenR este piesa centrală a cabinei Noului Austral și este complet echipat cu suficientă tehnologie pentru a găzdui viitoarele actualizări OpenR Link, asigurând în același timp o experiență lină și imersivă, care este concepută pentru a evolua în timp. Sistemul conectat la cloud primește actualizări automate prin tehnologia Firmware Over-The-Air (FOTA).
Sistemul multimedia OpenR Link integrează cele mai bune servicii și aplicații Google: Google Maps pentru navigare, Google Assistant pentru ajutor hands-free și Google Play pentru aplicații.
Asemenea unui smartphone, OpenR Link este intuitiv, ușor de utilizat și simplu de personalizat.
Pe lângă sistemul audio Arkamys, Noul Austral se mândrește cu o experiență audio premium care a luat naștere dintr-un parteneriat cu specialistul Harman Kardon, lider în oferirea de soluții audio auto de peste 60 de ani.
Inginerii experți în domeniul acusticii de la Renault și Harman Kardon au lucrat mână în mână pentru a garanta un sunet de înaltă fidelitate perfect integrat în întreaga mașină.
SUV tehno al curentului „Nouvelle Vague” Renault, Noul Austral întruchipează o generație de vehicule inteligente, adaptabile și flexibile.
Datorită datelor din hărțile disponibile în cloud și inteligenței artificiale a vehiculului, sistemele de asistență la conducere conectate activ pe Noul Austral devin predictive.
Noul Austral face viața utilizatorilor săi și mai ușoară datorită noului său serviciu de întreținere conectat.
Conectat cu platforma My Renault, oferă soluții practice pentru verificări și îndrumare la distanță. Proprietarii privați și utilizatorii profesioniști beneficiază deopotrivă de o gamă completă de servicii prin care unele funcții pot fi controlate și anumite date ale vehiculului pot fi accesate de la distanță.
Dezvăluit într-o premieră mondială digitală pe 8 martie, Noul Renault Austral va fi pus în vânzare începând cu ultimul trimestru din 2022.
Urmăriți cele mai recente știri ale mărcii Renault pe site-ul media.
Prietenul lui Portariuc este noul președinte al PSD
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Comunicat de presă: Digitalizarea firmei Anca Farm
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
A demisionat și Nicolae Ciucă: Am învățat lecția
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024