Primul magazin online generalist din Botoşani a fost lansat în noaptea de luni spre marţi. După 19 ani de comerţ tradiţional, Ionel Roşu, omul care coordonează reţeaua de chioşcuri şi magazine Admir, şi-a extins afacerea şi pe internet. Firma a conceput un sistem de vânzare non-stop la domiciliul clientului în care comanda este onorată în maxim o oră.
Comerţ la uşa clientului
Cu alte cuvinte, botoşănenii care doresc să cumpere un produs din amintitele magazine şi nu pot sau nu doresc să se deplaseze pot totuşi să le achiziţioneze. Au la dispoziţie două variante: să sune la
0231/50.60.11, 0745/64.59.01, 0745/.03.82.44 sau să se logheze pe
www.admir.ro, să selecteze produsele dorite şi să trimită comanda. În ambele cazuri se preiau şi se onorează solicitările în acelaşi timp. Un angajat al
Admir se deplasează la domiciliul clientului cu o casă de marcat mobilă, cumpărătorul poate plăti cash sau cu un card, moment în care i se livează şi marfa.
„Vreau să fac un comerţ la uşa clientului, online şi telefonic. Deja pot să mă laud cu o primă comandă”, a afirmat
Ionel Roşu, care a adăugat că aceasta a fost telefonică şi a avut o valoare de 146 de lei.
Locuitorii din municipiu şi comunele limitrofe au acces la comenzi
Iniţiatorul afacerii a evitat să facă publice cheltuielile generate de extinderea afacerii, precizând însă că şi-a bugetat-o în formatul actual pentru trei luni, perioadă după care se gândeşte la o dezvoltare prin onorarea şi a altor cereri, de la flori până la pizza, prin colaborarea cu unii agenţi economici de profil. De asemenea, a arătat că pentru extinderea afacerii în domeniul virtual are la dispoziţie trei mijloace de transport şi opt distribuitori. Sistemul implementat începând cu 1 octombrie este accesibil locuitorilor din municipiul Botoşani şi celor din comunele limitrofe şi se adresează cu precădere, ziua, oamenilor hiperactivi, iar noaptea internauţilor. Site-ul a fost realizat de Light Media.
„Noi am fost cei care am realizat site-ul. În esenţă este un site clasic, un shop online”, a explicat
Marius Bidaşcă, administrator Light Media.
"Atât timp cât plăteşte sunt dispus să îi vând tot magazinul”
Pentru comenzile de până la 150 de lei se percepe o taxă de transport de 10 lei, peste această sumă nefiind adăugat vreun cost cu transportul, oamenii trebuind să plătească produsul propriu-zis şi atât.
„Nu sunt un chioşcar, sunt mai hard spus un tarabagiu. Îmi place să relaţionez cu toate categoriile de clienţi, indiferent de statutul social”, a spus plastic
Ionel Rpşu. Copiilor nu le vor fi onorate comenzi la ţigări sau băuturi alcoolice, în rest, după cum spune
Ionel Roşu, nu se impun alte condiţii pentru livrarea comenzii, întrucât...
„atât timp cât plăteşte sunt dispus să îi vând tot magazinul”.
[[banner]]
CITEŞTE ŞI:
Peste 10.000 de săteni cer subvenţie pe internet