În termen de 90 de zile, Primăria Botoșani urmează să înființeze un serviciu nou.
Se va numi probabil „serviciul de administrare cimitire și piețe din municipiul Botoșani” și ar urma să aibă peste 70 de salariați. Practic, toți cei care lucrează la cimitire și piețe în acest moment, însă în organigrama Urban Serv-ului.
Ei nu vor putea trece la Primăria prin transfer, pentru că posturile vor fi scoase la concurs. Însă au toate șansele să se angajeze în noul serviciu pentru că, după cum spunea și primarul Cătălin Flutur, „se pricep cel mai bine să sape gropi, să administreze cimitirele şi pieţele”.
Mai mult și la capitolul venituri salariale vor avea mai multe beneficii, inclusiv vouchere de vacanță sau normă de hrană. Însă, până la înființarea noului serviciu, șefii Primăriei caută să reechilibreze organigrama care la acest moment nu are suficiente posturi vacante disponibile pentru înființarea unui nou serviciu.
„Singurul nostru blocaj pleacă de la numărul de personal aprobat prin lege pe care trebuie să-l aibă primăria, împreună cu instituţiile din subordine. Dacă înfiinţez acest nou serviciu, nu am posturi suficiente şi depăşesc numărul maxim de posturi pe care le putem avem, respectiv 760. Am făcut demersuri şi am întrebat mai multe instituţii deoarece la Botoşani situaţia este total diferită. Avem peste 200 de angajaţi, din numărul total aprobat, care sunt la instituţiile de cultură, cele două teatre şi filarmonica”,
Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoșani
La nivelul Primăriei Botoșani sunt 760 de posturi, aici intrând funcționarii din aparatul de specialitate dar și structurile subordonate, de la polițiști locali la actori sau artiști. Doar 36 de posturi sunt vacante la acest moment.
„Noi avem 36 de posturi vacante, dar sunt pentru specialişti, ingineri, pentru compartimentele unde avem deficit de personal. Dacă folosim posturile vacante pentru acest nou serviciu, ar însemna că cel puţin un an nu mai putem angaja pe nimeni. De aceea, pentru că tot avem o situaţie deosebită, am solicitat să ni se aprobe suplimentarea organigramei cu 30 – 40 de posturi, ca să-i preluăm pe cei de la Urban Serv care se ocupă de pieţe şi cimitire”,
Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoșani
S-au trimis adrese către Prefectură și Ministerul Muncii pentru a fi identificate soluții pentru înființarea serviciului care se va ocupa de administrarea piețelor și cimitirelor. Asta după ce, societatea Urban Serv nu se mai poate ocupa și de aceste servicii, ci doar de salubrizare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:
Tineri avertizați de polițiștii locali după ce s-au „așezat” pe o bancă
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
Marius Budăi: PSD este garanția creșterii veniturilor românilor!
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
Intervenție la lăsarea nopții, muncitorii de la Apă au remediat avaria
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
Mizerie găsită de comisarii de la Garda de Mediu la Dorohoi
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
ANUNȚ Primăria Botoșani privind termenul de plată a taxei de salubritate
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024