Sute de botoșăneni se obișnuiseră să facă reclamații la Primărie, pentru a se sesiza diverse probleme din municipiu, prin intermediul aplicației City Report, însă aceasta a fost indisponibilă de mai bine de două săptămâni.
Legat de acest aspect, Primăria municipiului Botoșani a anunțat că începând de astăzi, 13 ianuarie 2017, aplicația City Report a redevenit funcțională. Pentru o corectă funcționare a aplicației, utilizatorii sunt rugați să-și reinstaleze noua versiune a aplicației City Report.
”Primăria municipiului își cere scuze pentru perioada în care City Report nu a funcționat și așteaptă în continuare sesizările venite din partea locuitorilor municipiului Botoșani”, se arată într-un comunicat de presă.
City Report a fost lansată la începutul lunii decembrie 2015, când a devenit disponibilă tuturor celor care deţin un telefon inteligent. Este aplicația prin care cetățenii care au la îndemână orice dispozitiv conectat la internet, pot face reclamații și sesizări în timp real către compartimentele de specialitate din Primăria municipiului Botoșani.
FC Botoșani a împrumutat un fundaș central în vârstă de 24 de ani
Redacția Botoșăneanul
Jan 16, 2025
Botoșănean amendat cu 1.500 de lei după ce a făcut „prostii” la ghena de gunoi
Oana Sava
Jan 16, 2025
MINUNE: O femeie și-a uitat poșeta pe o bancă în Centrul Istoric și nimeni nu a furat-o
Oana Sava
Jan 16, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile