Sute de botoșăneni se obișnuiseră să facă reclamații la Primărie, pentru a se sesiza diverse probleme din municipiu, prin intermediul aplicației City Report, însă aceasta a fost indisponibilă de mai bine de două săptămâni.
Legat de acest aspect, Primăria municipiului Botoșani a anunțat că începând de astăzi, 13 ianuarie 2017, aplicația City Report a redevenit funcțională. Pentru o corectă funcționare a aplicației, utilizatorii sunt rugați să-și reinstaleze noua versiune a aplicației City Report.
”Primăria municipiului își cere scuze pentru perioada în care City Report nu a funcționat și așteaptă în continuare sesizările venite din partea locuitorilor municipiului Botoșani”, se arată într-un comunicat de presă.
City Report a fost lansată la începutul lunii decembrie 2015, când a devenit disponibilă tuturor celor care deţin un telefon inteligent. Este aplicația prin care cetățenii care au la îndemână orice dispozitiv conectat la internet, pot face reclamații și sesizări în timp real către compartimentele de specialitate din Primăria municipiului Botoșani.
Lumânarea din noaptea de Înviere: CÂT timp se păstrează și când poate fi aprinsă
Redacția Botoșăneanul
May 05, 2024
Bogdan Andone, după remiza cu FC Voluntari: Luni de zile am jucat cu sabia deasupra capului
Redacția Botoșăneanul
May 05, 2024
Sergiu Bălășcău
May 05, 2024
Tânăr din Botoșani dus cu Poliția la spital după o plimbare în trafic
Oana Sava
May 04, 2024
Botoșăneancă dată dispărută după ce a plecat astăzi de acasă fără să anunțe familia
Redacția Botoșăneanul
May 04, 2024