Lucrările care sunt desfăşurate în municipiu atît la reţeaua de apă cît şi în cadrul programului de realibilitare a şoselei de centură finanţat pe Axa 2 cu fonduri de la Agenţia Regională Nord Est, au provocat o serie de dispute între firmele care au cîştigat licitaţia. Astfel, una dintre condiţiile principale pe care trebuie să le îndeplinească Hidroconstrucţia în cadrul programului ISPA este readucerea lucrării la stadiul iniţial, ceea ce înseamnă că, firma în cauză trebuie să astupe şanţurile făcute şi să asfalteze porţiunea. Problema intervine pe străzile unde lucrările se suprapun şi unde o firmă ar trebui să asfalteze o parte din drum, iar cealaltă din urmă practic să intervină să frezeze asfaltul pentru reabilitarea în totalitate a tronsonului de drum. În acest punct, practic constructorii nu pot cădea la o înţelegere, motiv pentru care municipalitatea va încerca să medieze această problemă pentru ducerea la bun sfîrşit a lucrărilor. De altfel, o astfel de întîlnire a mai fost convocată şi în urmă cu o lună de zile, însă a eşuat întrucît proiectantul de la programul ISPA a fost de negăsit. „
O să încercăm luni (n.r. 19 iulie) să mai facem o întîlnire, poate găsim o cale de mijloc. Rolul nostru este de beneficiar final al stratului de uzură, pentru că pe ei nu îi afectează dacă s-a lăsat puţin drumul, nu îi înjură nimeni şi nimeni nu o să ştie că e din cauza lui Apa Grup. Tot pe noi ne înjură de la Primărie. Trebuie să găsim o soluţie de mediere, este vorba despre o cheltuială în plus, să nu rămînă porţiuni cu culori diferite de asfalt”, a declarat
Cătălin Alexa, viceprimar municipiul Botoşani. Cea mai mare problemă este pe tronsonul de drum Calea Naţională-Zona Industrială, unde şanţurile de pe marginea şoselei au o adîncime foarte mare şi unde compactarea trebuie făcută cu atenţie. Lucrările la reţeaua de apă au ca termen de finalizare sfîrşitul acestui an, în timp ce, cele din Axa 2, începutul anului viitor.