Municipalitatea a demarat negocierile privind preluarea reţelelor de iluminat public de la compania germană de furnizare E.ON şi care să intre în administrarea Primăriei Botoşani. În acest sens, edilii pun la dispoziţia cetăţenilor un număr de telefon gratuit la care aceştia pot apela pentru sesizarea avariilor din municipiu.
Practic, întreaga reţea din oraş va fi monitorizată de o firmă privată care are încheiată o înţelegere contractuală cu municipalitatea şi care va interveni la problemele semnalate de cetăţeni din diferite zone ale oraşului. „
Toţi cetăţenii interesaţi precum şi toate instituţiile publice care doresc să reclame disfuncţionalităţi în funcţionarea iluminatului public pot suna la un număr de contact gratuit, avem email şi fax, ne pot sesiza problemele. Este vorba de probleme de natură tehnică care o să fie preluate de operatorul care este delegat pentru gestionarea iluminatului public care vor fi transmise cu operativitate. Nu avem de unde să ştim permanent când se arde un bec în tot oraşul”, a declarat
viceprimarul Viorel Iliuţă.
De asemenea şefii Primăriei au început de luni, 11 februarie 2013 procesul de predare – primire a reţelei publice care în viitor va intra în patrimoniul autorităţilor locale. „
De astăzi începem negocierile pentru predarea – primirea a iluminatului public de la E.ON către Primărie, este vorba despre începerea inventarierii instalaţiei electrice”, a mai spus
edilul. Şi, dat fiind faptul că ziua începe să se mărească iluminatul public din municipiul Botoşani se va stinge la ora 6:45 dimineaţa urmând a fi reaprins seara la ora 18:00.
Datele de contact ale dispeceratului sunt următoarele:
Telefon dispecerat: 0751.58.64.62
Fax: 021/2334255
Email: [email protected]
Link online: www.flashgroup.ro
CITEŞTE:
Poluare luminoasă în centru, Primăria vrea să preia reţeaua de la E.ON