Respectivul manual a fost prezentat cu ajutorul unui proiector
Executivului dar și salariaților din Primăria municipiului Botoșani. Astfel, instituția ar urma să aibă o semnătură de brand compusă din blazon, logotip și sloganul ”Împreună dezvoltăm orașul”. Aceasta ar urma să fie practic imprimată pe orice obiect fizic sau virtual și să fie unică pentru imaginea Primăriei, fie că vorbim despre cărți de vizită, foi cu antet, plicuri sau coperte de pliante, sau bannere și totemuri publicitare.
”Facem un interviu cu clientul peste 20 de ani să vedem dacă a avut succes, facem acest exercițiu de imaginație. Îl întrebăm: <<ok, ce este Botoșaniul peste 20 de ani?>> sau peste o perioadă și mai lungă. Am impresia că municipiul Botoșaniul este un loc în care să trăiești și pe care să-l vizitezi. O să vedeți aici câteva și știm ce avem de făcut, având această viziune. Un loc înseamnă în care să trăiești. Înseamnă să ai un oraș frumos, să ai instituții culturale, parcuri, să muncești. Implică o dezvoltare a comunității de afaceri, o dezvoltare a mediului economic și un sprijin pentru crearea de locuri de muncă”, a arătat unul dintre reprezentanții firmei care a lucrat la manualul de brand.
Prezent în sală alături de cei doi viceprimari,
Ovidiu Portariuc a spus că astfel se dorește trecerea la o etapă superioară, spre inovație, comunicare și oportunități de colaborare externe, în contextul unei dezvoltări.
”
Este vorba de un mesaj transmis către colegii noștri de a fi responsabili vis a vis de tot ceea ce înseamnă comunicare, de ceea ce înseamnă imaginea Primăriei Botoșani și de ceea ce înseamnă calitatea serviciilor prestate de către Primăria Botoșani, către cetățeni. Contează foarte mult așa cum am spus și aici la întâlnire modul cum interacționează colegii noștri cu cetățenii, modul cum le răspund la cererile lor, cum vin în întâmpinarea cererilor lor. Toate astea contribuie la formarea acestei percepții despre Primăria Botoșani”, a spus
Ovidiu Portariuc, primarul municipiului.
Edilul a mai spus că un mod inedit de prezentare a orașului deschide oportunități spre viitor și oferă o altă imagine orașului.
(G.E.)
[[galerie-foto]]
CITEȘTE:
Primarul pleacă-n „cetatea eternă” pe banii altora