Reprezentanţii Primăriei Botoşani susţin că au trimis o cerere de ofertă către Uvertura Mall prin care îşi arată intenţia de a închiria un spaţiu din incinta complexului comercial unde ar urma să fie înfiinţat un ghişeu unic pentru relaţii cu publicul.
În acest fel, cetăţenii ar intra în posesia documentelor pe care le solicită de la Primărie într-un mod civilizat, fără cozi asezonate cu nervi şi într-un ambient plăcut. „
Am trimis o cerere de ofertă către Uvertura Mall pentru că am înţeles că au disponibil un spaţiu de birouri, vrem să realizăm pe modelul altor oraşe unde am văzut eu în mall-uri, birou de relaţii cu publicul, poate serviciu urbanism şi arhitect şef, poate alte servicii cu care publicul interacţionează foarte des, să le mutăm acolo, este vorba doar de relaţii cu publicul”, a declarat
primarul Ovidiu Portariuc.
Edilul şef susţine că momentan aşteaptă oferta celor de la Uvertura Mall cu privire la spaţiul de birouri dorit şi care ar avea o suprafaţă de 300 de metri pătraţi şi pentru care ar fi deja gândite şi variante de reconfigurare. „
Mall-ul la ora actuală atrage mii de oameni zilnic, ar uşura eforturile cetăţenilor, ar avea într-un singur loc acel concept de ghişeu unic în care cetăţeanul vine într-un spaţiu amenajat, spaţiu de primire cu canapele, fotolii, televizor, stau oamenii şi aşteaptă, li se dă un număr de ordine, civilizat, se duc la ghişeu depun cererea şi peste trei zile vin şi ridică toate actele, nu umblă dintr-o parte în alta în oraş”, a mai spus
primarul care a declarat că a urmat modelul altor oraşe din ţară şi că nu încearcă experimente pe botoşăneni: „nu reinventăm noi roata la Botoşani”.
CITEŞTE:
Pentru miri şi mirese : Târg de nunţi la Uvertura Mall