Directorul companiei spune că anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor.
Prodalcom din Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, deţinut de trei antreprenori români, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior.
Asta în ciuda faptului că, în 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie.
„În 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie. Totuşi, deşi am pierdut cu anumite produse, am echilibrat cu comenzile de produse sanitare şi băuturile îmbuteliate în recipiente mici. În plus, anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor. Deşi a scăzut volumul, consumatorii au început să aleagă produsele premium“,
Gabriel Sanduc, director de marketing al Prodacom.
Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar, potrivit zf.ro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Managerul teatrului pe scenă: Lăsați-mă o clipă să mă uit și să-mi dau seama că nu visez – VIDEO
Gabriela Erdic
Dec 21, 2024
Actrița Maia Morgenstern a numit Botoșaniul orașul său de suflet – VIDEO
Gabriela Erdic
Dec 21, 2024
Bătaie cu bâta în Centrul Vechi: Un botoșănean, la un pas să omoare un om
Redacția Botoșăneanul
Dec 21, 2024
Ce suflet să ai: Pisică ucisă cu o piatră dintr-un acces de furie
Redacția Botoșăneanul
Dec 21, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile