Unii botoșăneni nemulțumiți de oprirea apei din luna octombrie au făcut plângeri la sediul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor.
Mai exact, au fost înregistrate atunci un număr de șase reclamații dintre care două online și patru directe.
După ce au analizat situația, reprezentanții Comisariatului au decis că societatea Nova Apaserv, unic furnizor pentru un astfel de serviciu... nu are nicio vină!
„Referitor la reclamațiile depuse de către consumatori la problema apărută cu întreruperea furnizării serviciului de apă nu am sancționat operatorul Nova ApaServ pentru că a fost un caz de forță majoră. Era o lucrare care nu era a lor ci a Admnistrației Bazinale de Apă Siret”,
Mirel Rogalschi, comisar șef CJPC Botoșani
Botoșănenii care au reclamat faptul că nu au fost anunțați de întreruperea apei au fost înștiințați de rezultatele anchetei desfășurate de Protecția Consumatorilor. De asemenea, li s-au comunicat mai multe date tehnice din care probabil că nu vor înțelege mai nimic. Vor rămâne cu amintirea zilelor în care au rămas fără apă în robinete și cu o încredere mai scăzută în instituțiile statului.
Polițiștii locali în „vizită” prin barurile din Botoșani: Au lăsat câteva amenzi la plecare
Redacția Botoșăneanul
May 02, 2024
Paul Papp după eșecul cu Botoșaniul: Am fost penibili
Redacția Botoșăneanul
May 02, 2024
FINAL: Ei sunt cei care vă cer votul pentru Primărie și Consiliul Județean – LISTA
Gabriela Erdic
May 02, 2024
Redacția Botoșăneanul
May 02, 2024