Comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) au demarat o acţiune de control la punctul comercial Carrefour Botoşani în urma unor sesizări făcute de botoşăneni.
Pe perioada sărbătorilor de iarnă în atenţia comisarilor au ajuns două reclamaţii împotriva hyper-marketului, prima dintre acestea fiind făcută chiar în seara Revelionului. „
Una dintre reclamaţii a fost pe la 9 jumătate seara pe 31 decembrie, dar s-a rezolvat între timp, cumpărase nişte ciorapi care erau defecţi şi în cele din urmă i s-au dat banii înapoi”, a declarat
comisarul Nicolae Raţă.
Cea de-a doua a fost privitoare la o serie de reduceri la cosmetice însă în realitate respectivele produse sunt achitate integral la casă. Diferenţa care reprezintă promoţia făcută de magazin poate fi însă returnată numai dacă clientul solicită acest lucru la biroul de relaţii cu clienţii din incinta punctului comercial. „
O altă problemă înregistrată acolo este cu reducerile. La casă te încasează, iar explicaţia lor care nu este în regulă, te trimite la relaţii clienţi şi acolo îşi dă diferenţa de bani dar nu toţi ştiu chestiunea asta, nu toţi sunt informaţi. Normal ar trebui ca la raft să se spună, aici este într-adevăr o problemă”, a mai spus
comisarul. Explicaţia dată de reprezentanţii punctului comercial ar fi faptul că sistemul electronic pe care îl utilizează nu permit aplicarea reducerilor la casă.
CITEŞTE:
Reclamaţie cu tencuială şi maşină distrusă la Protecţia Consumatorilor