Potrivit comisarilor, deja sunt înregistrate un număr de 10 reclamații depuse de cetățeni care locuiesc în zonele în care furnizorul Nova Apaserv a aplicat măsura de debranșare.
”
Am primit reclamații la sediul Comisariatului, le-am înregistrat, este vorba de cei care sunt cu plata la zi, pentru că în mare parte ei sunt afectați de întreruperea de furnizare pentru că, ceilalți care nu au plătit probabil nu se sperie așa de tare. Noi o să cercetăm reclamațiile, ne adresăm celor de la Nova Apaserv să vedem în ce măsură găsim la ei înțelegere să poată da drumul. E vorba totuși de igienă, de sănătate, este o problemă a populației”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar șef adjunct al CJPC.
Șeful acestei instituții a declarat că va contacta reprezentații societății Nova Apaserv pentru a purta un dialog privitor la situația botoșănenilor lăsați fără apă, în interesul comunității.
”Î
n sensul acesta nu-i putem obliga, ei sunt societate comercială. Cred că au și ei dreptate că nu se încasează și probabil au anumite cheltuieli neacoperite dar sunt pasibil de sancțiune pentru că ei nu respectă clauzele contractuale. Contractele sunt încheiate între furnizor și persoana fizică, proprietara locului respectiv de consum”, a mai spus
Rogalschi.
Amenda pe care o riscă furnizorul de servicii pentru încălcarea clauzelor contractuale este cuprinsă între
1.000 și 10.000 de lei. (G.E.)
CITEȘTE:
Mii de botoșăneni somați pentru datoriile la apă, program de furnizare de numai două ore la câteva blocuri