Un botoşănean a făcut un atac de nervi pe perioada sărbătorilor din acest an după ce s-a trezit cu maşina distrusă de tencuiala care a căzut de pe faţada unui bloc din municipiu. Bărbatul îşi parcase autoturismul în spatele imobilului unde locuieşte iar când a revenit în parcare a avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută.
Motiv pentru care a sunat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor pentru a face o sesizare cu privire la păţania sa. În ciuda explicaţiilor oferite de comisarul care a preluat apelul, botoşăneanul nu a vrut să înţeleagă că prin acest incident nu are calitatea de consumator şi mai mult decât atât, instituţia nu avea împotriva cui să se îndrepte.
„Un domn foarte revoltat ne-a spus că maşina sa era parcată în spatele blocului, i-a căzut tencuiala şi i-a avariat maşina şi acum cerea despăgubiri. Şi a reclamat că să intervină cineva să îi repare maşina, d-le dar cine să intervină? Păi, nu mă interesează, interesaţi-vă voi. Şi eu i-am spus că nu este de competenţa noastră, unde să îl trimit?”, a întrebat retoric
comisarul Nicolae Raţă. Astfel de sesizări ajung frecvent în atenţia comisarilor de la Protecţia Consumatorilor care se luptă cu cetăţenii să îi convingă cu privire la aria de intervenţia a instituţiei.
CITEŞTE:
Despăgubiri cerute de la o instituţie pentru o trântă… în bancă