Mai muţi botoşăneni s-au adresat atât Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor cât şi punctului de lucru al E.ON Moldova de la Botoşani din cauza faptului că au fost deconectaţi de la serviciul de furnizare a energiei electrice din motive separate de voinţa lor şi anume plecarea peste hotare mai ales pe perioada verii. La recuplare aceştia au fost nevoiţi să achite atât o taxă dar să facă şi dovada unei garanţii bancare pentru a avea din nou curent electric.
Potrivit comisarilor de la Protecţia Consumatorilor aceste aspecte nu pot fi imputate nici furnizorului de servicii care are în trecut faptul că la momentul a două citiri consecutive de contor ratate, automat abonatul este decuplat de la serviciul furnizat. „
Cu această situaţie au fost afectaţi consumatorii care sunt plecaţi din ţară pe perioadă mai lungă. Angajaţii E.ON nu au avut acces la contor şi i-au decuplat. Am avut o discuţie la Tg. Mureş cu cei de la E.ON şi o să se încerce o modificare a contractului, o măsură, o metodă prin care să fie evitate astfel de situaţii. Pentru că în general casa este încuiată, ei sunt plecaţi, ăştia nu pot citi contorul şi îi întrerupe, dar ei prin contract sunt acoperiţi”, a declarat
Nicolae Raţă, comisar în cadrul CJPC. Instituţia de control a înregistrat în jur de cinci reclamaţii de acest fel însă cei mai mulţi s-au adresat direct către E.ON.
CITEŞTE:
Biserică şi preot reclamate la Protecţia Consumatorilor