Seria reclamaţiilor care distrează cadrele Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) continuă la Botoşani. Botoşănenii se dovedesc din ce în ce mai „inventivi” şi depun plângeri… pe unde apucă.
Instituţia primeşte plângeri din partea consumatorilor în format electronic, prin
telefon, verbal sau la sediul unităţii, în formă scrisă. Au existat însă şi cazuri în care reclamanţii şi-au înaintat petiţiile pe sub uşă, după ce au bătut cu putere sau în cutia de gaz, confundând-o cu cea poştală.
„În ultima vreme avem reclamaţii pe sub uşă, a bătut cineva puternic în uşă, că ne-am gândit că era Moş Nicolae, când acolo era o sesizare băgată pe sub uşă, noi o luăm în calcul şi îi vom da curs. O altă sesizare ne-a fost lăsată în cutia unde este contorul de gaz şi o d-nă a venit după răspuns”, a povestit râzând
Sanda Constantinică, comisar şef adjunct interimar CJPC. Nici faptele reclamate nu sunt mai prejos, respectiva d-nă, care deţine un magazin, făcând o plângere unui alt magazin alăturat pe diverse motive, sesizarea având la bază... concurenţa.
„Rahat aţi luat, rahat aveţi”
De asemenea un alt botoşănean s-a adresat comisarilor de la Protecţia Consumatorilor după ce a cumpărat un motoferăstrău pentru care a scos din buzunar 505 lei. În momentul în care a vrut să îl folosească a constatat că nu este într-o stare funcţională bună şi a revenit la magazin, însă nu şi-a primit banii cum a anticipat, ci a fost persiflat fiindcă nu a fost atent la ce cumpără. „
Din cauza faptului că emana gaze în exces s-a dus cu el la vânzător, acesta l-a trimis la firma de service, să văd citesc exact: care ne-a primit şi ne-a verificat produsul după care ne-a spus: „Rahat aţi luat, rahat aveţi”,
chiar aşa ne-a scris. Oricum obligaţia era a vânzătorului şi nicidecum să îl plimbe”, a mai spus
Sanda Constantinică. Comisarii vor încerca să îi recupereze banii botoşăneanului pentru produsul neconform.
CITEŞTE:
„Dietă” reclamată la Protecţia Consumatorilor de un bătrân de 83 de ani