În comunicatul de presă trimis redacției de reprezentanții centrului comercial se arată faptul că peste
10.000 de botoșăneni au fost atrași de discount-urile oferite de magazinele fashion, în care reducerile au evoluat până la – 70 %.
De asemenea, cele peste 1.200 de premii oferite de
Uvertura Mall și concertul susținut de Pepe au fost un motiv în plus pentru ca în Botoșani shopping-ul să fie pe primul loc. Fluxurile de trafic intens au fost resimțite imediat după ora 17:00, iar valoarea medie a coșului de cumpărături în rândul cumpărătorilor premiați, a fost de
100 Ron per client, majoritatea alegând jucăriile pentru copii și ținutele vestimentare de iarnă.
Printre cele mai căutate branduri au fost cele fashion consacrate de tip H&M, Eponge, CCC, Kenvelo, Noriel, Lee Copper dar și cosmeticele de lux sau cunoscutele produse de la Yves Rocher.
[[galerie-foto]]
CITEȘTE:
Black Friday la Uvertura Mall cu mii de botoșăneni curioși, reduceri de la 20 la 50%, agitație, copii și Pepe - GALERIE FOTO