Anunțul a fost făcut în urmă cu scurt timp de către reprezentanții Spitalului Județean Mavromati.
Pentru a fi îmbunătățite serviciile medicale adresate botoșănenilor dar și pentru corectarea unor eventuale derapaje, noul manager Monica Adăscăliței a introdus o secțiune nouă pe pagina web a unității, la care pot fi transmise eventuale reclamații.
„Spitalul Județean de Urgență "Mavromati" Botoșani a implementat în cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un așa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizări, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de către Spital, o pot face comletand un formular online, care, după finalizare și trimitere ajunge direct pe masă Conducerii Spitalului, pentru o mai bună și rapidă rezolvare a problemelor și luarea de măsuri corespunzătoare”,
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati
În acest context, reprezentanții spitalului susțin că sunt convinși de faptul că, pe viitor, relația pacient – spital va fi gradual îmbunătățită.
Reclamațiile pot fi transmise AICI
Apel la 112 pentru un botoșănean în flăcări găsit pe marginea drumului
Redacția Botoșăneanul
Feb 07, 2025
Gabriela Erdic
Feb 07, 2025
Bani către primării „împărțiți” pe hârtie: Matematica asta nu am inventat-o eu
Oana Sava
Feb 07, 2025
Un hoț „pasionat de frumusețe” s-a apucat de furat cosmetice
Redacția Botoșăneanul
Feb 07, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile