Secretarul general al județului va fi evaluat pentru activitatea desfășurată de la 1 ianuarie 2024 și până la finalul mandatului președintelui CJ.
În acest sens, a fost inițiat un proiect de hotărâre pentru desemnarea a doi consilierii județeni care să evalueze performanțele secretarului general.
„Conform prevederilor art. 485 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare, evaluarea performanțelor profesionale individuale ale secretarului general al județului se realizează de către o comisie de evaluare formată din președintele consiliului județean și doi consilieri județeni, desemnați, în acest scop, cu majoritate simplă, prin hotărâre a consiliului județean”, se arată în raportul de specialitate
Au fost propuși să-l evalueze pe secretarul județului Marcel Bejenariu cei doi vicepreședinți Dorin Birta și Bogdan Dăscălescu.
Proiectul de hotărâre privind constituirea comisiei va fi votat în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Județean.
Redacția Botoșăneanul
Jan 25, 2025
Salariile nu vor mai fi un secret: Ce aduce transparența în piața muncii
Redacția Botoșăneanul
Jan 25, 2025
Pensionarii mai pot aștepta indexarea, prioritate au angajații Ministerului Muncii
Redacția Botoșăneanul
Jan 25, 2025
Botoșănenii deschiși la digitalizare își primesc pașaportul acasă gratis - VIDEO
Ramona Lupu
Jan 25, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 25, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile