Prezent în şedinţa de Colegiu Prefectural, preşedintele Consiliului Judeţean Florin Ţurcanu a luat cuvântul şi a adresat directorilor instituţiilor publice deconcentrate de la Botoşani un apel prin care le-a cerut să acorde o atenţie sporită în relaţia cu cetăţenii care se adresează unităţilor pe care le coordonează.
Şeful CJ a declarat că are semnale cum că în unele instituţii de la Botoşani, funcţionarul public tratează „de sus” cetăţeanul care se prezintă cu diverse probleme, situaţie care ar trebui să înceteze. „
Aşa cum spunea şi dl. prefect, noi ne-am propus să ducem la îndeplinire programul de guvernare şi aş vrea să vă cer să daţi atenţie maximă cetăţenilor din Botoşani, sunt instituţii unde într-adevăr funcţionarii publici au o abordare la nivel înalt în raport cu cetăţeanul simplu care vine în faţa lui şi îi cere un sfat sau îi cere sprijin în rezolvarea unei probleme”, a declarat
Florin Ţurcanu, preşedintele CJ.
Florin Ţurcanu a reamintit directorilor ca deja a pus mai multe anunţuri prin municipiu prin care a făcut public numărul propriu de telefon, prin care botoşănenii îi pot aduce la cunoştinţă eventuale probleme cu care se confruntă în instituţiile publice. „
Fac un apel şi vă rog să rezolvaţi aceste probleme pentru că aşa cum probabil şi dv. aţi observat eu am un telefon public la care răspundem la orice oră din zi şi din noapte pentru a putea fi preluate informaţii cu privire la problemele cetăţenilor şi nu cred că este benefic judeţului şi nu ne dorim astfel de situaţii”, a mai spus
Ţurcanu. Şeful CJ a menţionat deja faptul că, în cazul în care legislaţia va fi schimbată iar instituţiile publice vor trece din subordinea Prefecturii în cea a Consiliului Judeţean, va efectua o analiză atentă a directorilor de la Botoşani şi a activităţii acestora.
CITEŞTE:
Variantă şoc : Ţurcanu împărat de regiune