Funcționarii care gestionează subvențiile fermierilor dau cărțile pe față și vorbesc despre ce se întâmplă în instituția unde simt că munca le este sabotată. Din exterior! Este arătat cu degetul dezvoltatorul de soft informatic SIVECO despre care angajații APIA se plâng pe rețelele de socializare că nu răspunde prompt pentru soluționarea problemelor de soft, scrie AgroInteligenţa.
Cea mai mare supărare a funcționarilor este lipsa unor generatoare care să asigure funcționarea serverelor APIA în cazul unor căderi de curent. Chiar și vineri, angajații s-au confruntat cu această problemă care i-a împiedicat să autorizeze la plată către fermieri sume importante, spun ei.
”Cum este posibil ca o instituție de anvergură si importanță cum este APIA să nu aibă generatoare pentru servere? Există site-uri de o importanță minusculă care nu cad niciodată! De ce întotdeauna când este de lucru foarte mult și este ultima zi ca și termen pentru finalizarea unei etape se oprește sau exista o pană de curent la București? De ce există bătaia de joc care întrece limita suportabilității la adresa oamenilor din teritoriu care lucrează la APIA?”, este revolta unei angajate APIA din Botoșani al cărei nume, deși postarea este publică, am decis să îl protejăm pentru a nu-i crea probleme cauzate de faptul că a avut curajul să scrie despre ce se întâmplă unde lucrează.
Aceeași sursă arată că sistemul informatic și aplicațiile pe care se lucrează la APIA merg foarte greu.
”Cum este posibil să ni se comunice de către firmele care asigură mentenanța softului că trebuie să închidem orice pagină de intern pentru și să dăm CTRL+F5 pentru a ne putea loga pe o campanie când noi lucrăm cu cel puțin 2 aplicații? De ce firmelor SIVECO și TEAMNET le trebuie trei zile lucrătoare să ne răspundă la întrebarea ce durează 30 minute (pentru a se formula răspunsul – n.r.)?”, mai spune angajata APIA.
Reacția la dezvăluirile făcute nu a întârziat să apară din rândul altor angajați ai APIA, dintre care unul singur ”a certat-o” pe colega sa pentru că ”nu este corect sa punem în mediul public micile noastre probleme interne”, replicând: ”În plus, sunteți în mare eroare, nu este vorba că nu există generatoare, repornirea serverelor se face într-o ordine și durează!”.
”Mă scuzați că nu mai pot și că a trecut cuțitul de os și fac instituția de râs, spunând o opinie!!! Dar eu nu am comentat nimic la adresa oamenilor care fac eforturi supraomenești, nici asupra conducerii ci doar a unei situații de fapt care ne afectează mai mult! Cred că in Romania cel mai bine este să ții gunoiul sub preș… (…) Să înțeleg că și cei 40 de colegi din țară care și-au pierdut viața într-un an ar trebui trecuți sub preș ca sa nu mai fim blamați?”, a replicat funcționata APIA.
”Umilința îndurată de funcționarii APIA trebuie făcută cunoscută într-un târziu! Câtă lume știe că în această instituție au decedat oameni de oboseală?”, a intrat în discuție și un angajat de la APIA Argeș.
Postările funcționarilor APIA nu au rămas fără răspuns din partea Siveco, chiar dacă nu putem vorbi de o poziție oficială a companiei. Astfel, un angajat al acesteia a postat la comentarii: ”Vă asigur că toți angajații SIVECO respectă munca APIA. Ca și la lucrările agricole, etapele tehnologice ale softului trebuie făcute la timpul lor. Dacă nu se contractează punctual la începutul campaniei, tragem cu toții la sfârșit.”
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Bărbat prins sub „aburii alcoolului” după un control în trafic
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
De la 17 grade la lapoviță și ninsoare: Ce ne așteaptă săptămâna viitoare
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Pericol pe șosele: Șofer prins mort de beat la volan
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024