Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Botoşani a derulat în perioada 10 – 21 decembrie a anului trecut o acţiune de chestionare a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă dar şi a agenţilor economici botoşăneni.
Au fost împărţite în total aproape 200 de chestionare de evaluare a activităţii agenţiei fiind ales un eşantion format din 50 de angajatori iar diferenţa din rândul şomerilor. La selecţia persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă s-a ţinut cont de distribuţia pe grupe de vârstă, nivel de studii, sex şi mediul de provenienţă. Au completat chestionare persoane care au beneficiat de servicii de mediere a muncii în România dar şi în străinătate, informare şi consiliere profesională, burse ale locurilor de muncă sau cursuri de formare profesională.
Nemulţumiri de-un sfert cu „relaţiile virtuale”
De asemenea, o parte dintre botoşănenii chestionaţi au beneficiat de subvenţii din partea statului român oferite prin AJOFM pe diferite categorii sociale. „
De existenţa site-urilor ANOFM sau AJOFM au cunoştinţă 70% dintre cei chestionaţi, iar 63% au accesat paginile web. Dintre cele 115 de persoane chestionate care au accesat site-urile web 60 s-au declarat foarte mulţumite, 28 mulţumite iar 22 puţin mulţumite. Există o preocupare permanentă în ceea ce priveşte actualizarea paginii web cu informaţii utile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă şi angajatori”, a declarat
Gabriela Vranciuc, purtătorul de cuvânt al AJOFM.
Din punct de vedere al evaluării satisfacţiei clienţilor s-a constatat că aceştia au fost mulţumiţi de colaborarea cu AJOFM într-o proporţie mare răspunsurile fiind variate în funcţie de întrebare, astfel 85% din respondenţi au apreciat amabilitatea personalului instituţiei, iar 80% comunicarea cu publicul. Potrivit reprezentanţilor AJOFM rezultatele se datorează în mare parte programelor de formare organizate la nivel central şi care vizează rolul şi importanţa comunicării cu cetăţenii în serviciul public de ocupare.
CITEŞTE:
O instituţie din Botoşani face sondaje anti-mită – VEZI care e