Conducerea Consiliului Judeţean Botoşani a hotărât să efectueze un sondaj în rândul pacienţilor din unităţile medicale aflate în subordinea instituţiei. O comisie formată din patru funcţionari ai CJ, care va avea la dispoziţie inclusiv aparatură foto şi video, se va ocupa de această activitate.
Chestionarul are 10 întrebări, de la unele mai generale –
„cum apreciaţi calitatea condiţiilor de cazare din salon?” şi
„aţi fost satisfăcut de comunicarea medic-pacient, cadru medical-pacient?” - până la altele mult mai concrete:
„serviţi masa în spital?” şi
„Cum apreciaţi calitatea grupurilor sanitare, băi+WC?”.
Iniţiativa efecutării sondajului a fost anunţată de
preşedintele CJ Botoşani, care doreşte să folosească rezultatele pentru îmbunătăţirea activităţii în unităţile medicale.
„Noi încercăm în primul rând să rezolvăm lucrurile care nu funcţionează corect şi nu sunt pe aşteptarea pacienţilor. Vom lua şi măsurile care se impun. Să nu credeţi că noi vom pierde timpul cu trei-patru funcţionari care o să meargă prin spitale să noteze toate necazurile care sunt şi o să punem hârtiile astea într-un dulap şi să mai facem şi noi nişte copii la nişte hârtii. Nu! O să vedeţi! Eu sunt convins că lucrurile s-au schimbat, dar nu atât cât am aşteptat şi aşteptăm”, a afirmat
Florin Ţurcanu.
Chestionare similare vor fi împărţite şi beneficiarilor serviciilor de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, dar şi de la alte instituţii aflate în subordinea CJ Botoşani.
(S.B.)
CITEŞTE ŞI:
Oficial le este bine: Pacienţi satisfăcuţi pe hârtie la Spitalul Judeţean
[[banner]]