Supermarketurile continuă să ia măsuri pentru a evita aglomerația.
În magazinele cu trafic intens de persoane, Lidl a limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite unităţi.
„Am limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienţi, accesul în magazin se face dirijat. Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia”,
a anunţat discounterul german Lidl.
De asemenea, în magazinele Lidl sunt montate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat, care indică distanţa de siguranţă de 1 metru, şi panouri transparente de protecţie la casele de marcat, scrie Ziarul Financiar.
Discounterul german are peste 250 de magazine în oraşele din România şi circa 6.000 de salariaţi.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Iftime și Becali, o nouă afacere după ce pleacă Florinel Coman: Poate juca la FCSB oricând
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024