Botoșănenii nu ezită să-și caute dreptatea la instituțiile statului atunci când ceva îi nemulțumește. Deși se pare că acest efort este unul inutil.
Aproape 100 de reclamații au fost făcute în luna noiembrie a anului 2018 la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani.
Cele mai multe reclamații sunt adresate către operatorii de telefonie mobilă din cauza faptului că beneficiarii nu sunt mulțumiți de serviciile oferite.
”Serviciile de telefonie mobilă, fixă, servicii de internet. La operatorii economici care oferă aceste servicii sunt cei mai mulți consumatori, de aceea și reclamații sunt în zona respectivă mai multe”,
ne-a declarat Mirel Rogalski, șef CJPC
Deși în cele mai multe reclamații au fost vizați operatorii de servicii de telefonie sau internet, niciunul dintre aceștia nu a primit avertisment sau amendă.
La CJPC s-au depus luna trecută 87 de reclamații. Orice plângere este rezolvată în decursul a 30 de zile lucrătoare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL:
Medici și asistenți aleși în Consiliul de Etică de la Spitalul „Mavromati” – LISTA
Oana Sava
May 01, 2024
Polițiștii botoșăneni, la datorie în minivacanță
Redacția Botoșăneanul
May 01, 2024
Sărbători pe patul de spital: Sute de botoșăneni internați la „Mavromati”
Oana Sava
May 01, 2024
Febra cumpărăturilor: Polițiștii locali au patrulat prin piață și au dat patru amenzi
Oana Sava
May 01, 2024
Cinema City din Iulius Mall Suceava deschis în prima zi de Paște: Programul complet
Redacția Botoșăneanul
May 01, 2024