Uvertura Mall din Botoşani, în reorganizare, are în prezent o treime din suprafaţă inactivă, iar veniturile au scăzut cu mai mult de 50 la sută.
Mall-ul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.
În 2019, mallul a avut peste 8 milioane de lei venituri din chirii, cu 12% mai mult faţă de anul precedent.
Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, a încasat în primul semestru din 2020 venituri din chirii cu 53% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza suspendării activităţilor în mall-uri, scrie Ziarul Financiar, proprietarii centrului comerciali alegând să suspende, la rândul lor, facturarea chiriilor.
Astfel, între 17 martie şi 15 iunie, activitatea din mall a fost afectată în proporţie de 94% de măsurile impuse prin ordonanţele militare.
„În prezent, mai mult de 35% din suprafaţa centrului comercial este afectată de restricţiile menţinute de autorităţi în contextul prelungirii stării de alertă. Astfel, cinematografele, locurile de joacă pentru copii, restaurantele, fast-foodurile, spaţiile pentru leisure şi gaming au în continuare activitatea restricţionată”, spune pentru zf.ro Boris Titov, shopping center manager la Uvertura Mall.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Redacția Botoșăneanul
Apr 25, 2024
ANUNȚ Tribunalul Botoșani: Transferul unor mijloace fixe și obiecte de inventar fără plată
Gabriela Erdic
Apr 25, 2024
Sute de locuri puse la dispoziția tinerilor care vor să devină pompieri
Redacția Botoșăneanul
Apr 25, 2024
Șoferi de microbuz AMENDAȚI de polițiști după un control în trafic: Câțiva călători, dați jos
Redacția Botoșăneanul
Apr 25, 2024