(P) Codurile promoționale sunt, de cele mai multe ori, căutate de clienții care cumpără pentru prima dată produsele unui companii sau o anumită marcă.
În urma unui studiu realizat de specialiștii de la promo-codes.ro, una dintre cele mai mari platforme online din România cu coduri de reduceri și cupoane, care oferă informații de la peste 300 de retaileri de pe piața autohtonă de comerț electronic, aceștia au ajuns la concluzia că majoritatea magazinelor online includ cu succes în strategiile lor de marketing aceste tehnici de atragere și fidelizare a clienților.
Conform aceluiași studiu, oferirea de reduceri și cupoane pentru anumite produse este o modalitate excelentă de creștere a vânzărilor și a numărului de vizitatori, dar și de a oferi un impuls imediat vânzărilor online.
În urma analizei impactului codurilor promoționale asupra retenției clienților, în săptămânile următoare unei promoții, specialiștii Promo-Codes au constatat următoarele:
• pentru orice lună în care promoția a fost activă, numărul total de clienți a fost mai mare cu 25% decât în luna anterioară sau în perioada premergătoare promoției;
• codurile promoționale, spre exemplu un cod reducere Elefant, au generat o primă achiziție totală mult mai mare pentru clienții noi, astfel încât numărul total mediu de clienți fideli a fost cu 88% mai mare, comparativ cu lunile anterioare campaniei;
• în medie, în săptămâna următoare unei promoții frecvența căutărilor a crescut cu aproximativ 15-20% față de săptămânile precedente, acest fapt indicând o creștere clară a gradului de cunoaștere a mărcii.
Cu siguranță cupoanele online precum cod reducere Bookzone pot ajuta la încurajarea vânzărilor și la crearea unei experiențe pozitive pentru clienți. Mai mult decât atât, codurile promoționale au devenit aproape o practică standard pentru platformele de comerț electronic.
În ceea ce privește canalele folosite pentru informarea clienților cu privire la promoțiile existente, 67% dintre comercianții cu amănuntul au folosit rețelele sociale pentru a anunța vânzări flash, oferte și discounturi, 91% au folosit e-mailul pentru a-și informa clienții cu privire la detaliile ofertelor de reduceri, în timp ce 37% dintre acestea au oferit cupoane sau oferte destinate exclusiv utilizatorilor aplicațiilor mobile.
În concluzie, accesarea și utilizarea din ce în ce mai mare a codurilor promoționale au schimbat modul în care clienții din România realizează achizițiile online. Cu o pondere de 9-12% din total retail, comerțul electronic din România își continuă și anul acesta ascensiunea, fiind estimată o creștere cu aproximativ 10% față de anul 2021, iar magazinele online se concentrează cu mai multă atenție asupra programelor de loializare și de retenție a clienților existenți și pe extinderea către noi canale de vânzare precum marketplace-urile sau vânzarea în afara granițelor României.
CE a scris presa rusă despre victoria lui Călin Georgescu în turul I al alegerilor prezidențiale
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Adolescenți prinși de jandarmi după ce au furat trei geci dintr-un club din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Botoșănean care mergea pe contrasens, urmărit de polițiști în trafic: CE s-a descoperit după control
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
ACUM: Trei candidați marca AUR pentru Parlament, în direct la ”Botoșăneanul TV” – VIDEO
Sergiu Bălășcău
Nov 25, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024