Botoșănenii nu ezită să-și caute dreptatea la instituțiile statului atunci când ceva îi nemulțumește. Deși se pare că acest efort este unul inutil.
Aproape 100 de reclamații au fost făcute în luna noiembrie a anului 2018 la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani.
Cele mai multe reclamații sunt adresate către operatorii de telefonie mobilă din cauza faptului că beneficiarii nu sunt mulțumiți de serviciile oferite.
”Serviciile de telefonie mobilă, fixă, servicii de internet. La operatorii economici care oferă aceste servicii sunt cei mai mulți consumatori, de aceea și reclamații sunt în zona respectivă mai multe”,
ne-a declarat Mirel Rogalski, șef CJPC
Deși în cele mai multe reclamații au fost vizați operatorii de servicii de telefonie sau internet, niciunul dintre aceștia nu a primit avertisment sau amendă.
La CJPC s-au depus luna trecută 87 de reclamații. Orice plângere este rezolvată în decursul a 30 de zile lucrătoare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL:
Doi șoferi prinși cu 113 km/h în doar 60 de minute
Sergiu Bălășcău
Nov 26, 2024
Liderul național votat de sute de botoșăneni deși s-a retras din cursă
Gabriela Erdic
Nov 26, 2024
Bilete disponibile la meciul dintre FC Botoșani și Farul Constanța – PREȚURILE
Oana Sava
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024