Botoșănenii nu ezită să-și caute dreptatea la instituțiile statului atunci când ceva îi nemulțumește. Deși se pare că acest efort este unul inutil.
Aproape 100 de reclamații au fost făcute în luna noiembrie a anului 2018 la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani.
Cele mai multe reclamații sunt adresate către operatorii de telefonie mobilă din cauza faptului că beneficiarii nu sunt mulțumiți de serviciile oferite.
”Serviciile de telefonie mobilă, fixă, servicii de internet. La operatorii economici care oferă aceste servicii sunt cei mai mulți consumatori, de aceea și reclamații sunt în zona respectivă mai multe”,
ne-a declarat Mirel Rogalski, șef CJPC
Deși în cele mai multe reclamații au fost vizați operatorii de servicii de telefonie sau internet, niciunul dintre aceștia nu a primit avertisment sau amendă.
La CJPC s-au depus luna trecută 87 de reclamații. Orice plângere este rezolvată în decursul a 30 de zile lucrătoare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL:
ACUM: Botoșani în marea familie Schengen, ce înseamnă asta pentru botoșăneni – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Jan 14, 2025
Botoșănean reținut de polițiști după un furt din curtea unei femei
Redacția Botoșăneanul
Jan 14, 2025
Magazin din Botoșani ÎNCHIS de polițiști, patronul amendat cu 15.000 de lei
Redacția Botoșăneanul
Jan 14, 2025
„Poeți în dialog” la Colegiul Laurian, eveniment organizat în cadrul Zilelor Eminescu
Redacția Botoșăneanul
Jan 14, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile