Conducerea Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor a anunţat că, de pe data de 1 aprilie 2010, fiecare agent economic are obligativitatea să afişeze în unitate un număr de telefon pe care îl pot apela consumatorii nemulţumiţi. Practic, noutatea acestei măsuri constă în faptul că, dacă o persoană nemulţumită reclamă o neregulă în intervalul 8:00-16:00, inspectorii sanitar veterinari se vor deplasa la faţa locului imediat în vederea verificării celor sesizate. Totodată, linia telefonică va fi deschisă şi pe durata nopţii, în intervalul 16:00-8:00 dimineaţa, astfel încî reclamaţiile pot fi înaintate la orice oră din zi sau din noapte.” Pînă pe data de 1 aprilie, fiecare agent economic care vinde sau prepară produse este obligat să pună într-un loc vizibil pentru consumatori un anunţ făcut de ei, să îş plasticheze, sau să procedeze cum ştiu ei mai bine pentru a nu fi deteriorat, afiş care conţine tel verde al Autorităţii Naţionale Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi care va fi disponibil non stop”, a declarat Minodora Vasiliu, director coordonator DSVSA.
Vești bune pentru părinți și copii: S-au virat banii pentru alocații
Redacția Botoșăneanul
Feb 06, 2025
Lovitură de teatru la Spitalul Județean: Corneliu Prepeliță poate reveni pe post
Oana Sava
Feb 06, 2025
Expoziția cu dinozauri NU se mai deschide astăzi la Botoșani
Oana Sava
Feb 06, 2025
Controale rutiere pe DE 58: Amenzi și certificate retrase pentru șoferii indisciplinați
Redacția Botoșăneanul
Feb 06, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile