Linia telefonică gratuită cunoscută şi sub denumirea de “tel verde” a Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate a fost practic înroşită în decursul anului precedent de botoşănenii care au solicitat diverse informaţii de la angajaţii acestei instituţii. Au fost înregistrate aproximativ 1.700 de apeluri de acest gen din partea cetăţenilor, iar pe lîngă acestea alţi circa 1.400 de botoşăneni au fost în audienţă, iar 90 au trimis petiţii scrise.
“
Cele mai frecvente solicitări la tel verde au fost solictări prin care voriau să ştie exact modalităţi de asigurare şi depunere de declaraţii, modalitate de asigurare pentru persoanele fără venituri, informaţii privind depunerea declaraţiilor, informaţii porivind cardul european de sănătate, sau formularele europene, mai exact documentaţia necesară”, a declarat
Rodica Huţuleac, director CJAS.
Totodată, Rodica Huţuleac a mai adăugat că, au mai fost sesizate prin intermediul acestei linii telefonice şi anumite disfuncţii în activitatea medicilor specialişti, sau timp mare de aşteptare la consulaţii în ambulatoriu. Reclamaţiilor depuse de botoşăneni au dus la demararea unor acţiuni de controale prin care s-a încercat remedierea acestor probleme.