Lansarea noilor produse lactate de către Five Continents Group l-a adus în prim plan pe omul de afaceri Tonino Boldea care a recunoscut că în general nu este familiarizat cu jurnaliştii locali şi de cele mai mute ori evită întâlnirile cu presa.
Administratorul Five Continents susţine că, în opinia sa, calitatea produselor sau a serviciilor prestate de firmele pe care le controlează pot fi reflectate cel mai bine de consumatori, motiv pentru care a evitat campaniile mediatice. „
După cum ştiu şi colegii dv. sunt o persoană care în general nu vreau să fiu o persoană publică, am deschis multe fabrici, am inaugurat multe fabrici pentru noi dar niciodată nu am făcut-o cu presa. Am avut aşa o chestie, domnule, dăm drumul la o fabrică, investiţiile sunt destul de mari, chiar şi asta este în jur de 5 milioane de euro”, a afirmat
Tonino Boldea, administrator Five Continents Group. Ultima dintre investiţiile făcute pe linia lactatelor a fost cofinanţată prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală (PNDR), cu u aport din partea afaceristului botoşănean care se ridică la suma de 1,7 milioane de euro, aici fiind incluse şi cheltuielile neeligibile.
„Am considerat că dacă facem ceva anume nu este neapărat necesar sau dovedim prin calitate, prin ceea ce facem şi faptul că am reuşit să creăm nişte produse noi, să ne menţinem pe o piaţă destul de aglomerată şi într-o relaţie concurenţială foarte mare cu marii producători, astăzi am făcut ceva nou, dăm drumul la ceva nou pentru noi, nu am încercat aşa ceva, este o chestie nouă şi de asta ne-am dorit să intrăm şi cu un pic de campanie media ca să arătăm ce am făcut şi ce vom face în continuare”, a mai afirmat
Tonino Boldea. Investiţia pentru linia tehnologică la ultimele produse lactate lansate a fost calculată la suma de 3 milioane de euro.
(G.E.)