45% din lucrări s-au efectuat
Ieri, autoritatile judetene au efectuat o vizita de lucru pe traseul drumului DJ 282, prin comunele Vladeni, Sipote, Tiganasi si Plugari. Conform autoritatilor judetene, procentul de realizare a lucrarilor este de 45 la suta, iar valoarea decontata este de aproximativ 17 milioane de lei din totalul de 48 milioane de lei. Va urma însă partea mai costisitoare a proiectului, care înseamna asternerea straturilor de asfalt si reabilitarea a doua poduri cu deschiderea de 21 de metri, precum si consolidarea podului de pe râul Jijia.
Lucrările de reabilitare vor fi gata înainte de termen
Asocierea SC Eky-Sam SRL Targu Frumos, SC Transporturi Auto SRL Botosani si SC Enviro Construct SRL Iasi a câstigat licitatia de executie a lucrarilor, valoarea contractului fiind de 48,3 milioane de lei. Asocierea va trebui sa refaca 42,8 kilometri de drum dintre cele doua judete, dar si alte sapte poduri. Lucrarile ar trebui finalizate pâna pe 8 ianuarie 2015. Cu toate acestea, constructorul a dat ca termen final perioada septembrie-octombrie a acestui an. Cele trei societati care lucreaza la drum si-au impartit si tronsoanele. Astfel, firma Eky-Sam SRL Târgu Frumos va efectua lucrari pe traseul Vladeni-Halceni- Mitoc-Sipote, pe o lungime de 13,668 kilometri.
"
În prezent a fost turnat stratul de piatra sparta pe o lungime de 12,6 kilometri si stratul de binder pe o lungime de 11 kilometri, urmând a fi turnat stratul de uzura. Se lucreaza intens la stabilizarea drumului aferent digului Halceni. Au fost reabilitate aproape toate podetele de pe tronson", au spus cei care refac drumul.
Transporturi Auto face 10 kilometri
Firma
Transporturi Auto SRL Botosani va efectua lucrari pe traseul Sipote- Plugari, în lungime de 10,437 kilometri. Pana in prezent au fost asfaltati 8 kilometri. Se lucreaza si la cele doua poduri mari aferente tronsonului. Firma Enviro Construct SRL Iasi va efectua lucrarile aferente sectorului de drum Tiganasi-Vladeni, în lungime de 18,700 kilometri. Pe acest sector de drum a fost turnat stratul de binder pe o lungime de 7 kilometri si stratul de uzura pe o lungime de 4 kilometri.
CITEȘTE:
O nouă licitaţie la jumătatea lunii iulie pentru drumul Iaşi – Botoşani