În reţele precum Lidl şi Kaufland, unele mărci româneşti au preţuri duble faţă de brandurile din Ucraina.
România nu are probleme în ceea ce priveşte satisfacerea consumului intern, doarece este cel mai mare producător de floarea-soarelui din Uniunea Europeană şi cel mai exportat produs alimentar este uleiul de floarea-soarelui
Cu Gust este un brand de ulei de floarea-soarelui produs în Ucraina, care şi-a găsit loc de curând pe rafturile supermarketurilor şi hipermarketurilor din România.
În reţeaua de comerţ modern Kaufland, o sticlă de ulei, ambalat la 5 litri, costă 38,99 lei. Preţul per litru e 7,8 lei, iar acum, are o reducere de 17%. În reţeaua Lidl, o sticlă de ulei de 1 litru, costa înainte de sărbători între 8 şi 9 lei.
Preţul uleiului de floarea-soarelui Cu Gust, fabricat în Ucraiana, este cu 40% mai mic în magazinul Kaufland decât brandul Unisol (10,89 lei/litru), produs de americanii de la Bunge, liderul pieţei de ulei din România, cu 60% mai ieftin decât marca proprie (12,99 lei/litru), iar brandul Spornic (17,49 lei/litru), ulei pentru prăjit, produs de compania cu capital românesc Prutul costă dublu faţă de uleiul ucrainean, scrie Ziarul Financiar.
Programul casieriilor Nova ApaServ în perioada Sărbătorilor de iarnă
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile