Admir.ro s-a lansat în octombrie 2014. Timid, dar determinat. A fost primul magazin din Botoșani care a preluat și a livrat comenzi non-stop. S-au adunat până acum aproape 400 de clienți logați, mulți dintre ei comandă săptămânal și tot mai puțini comandă de două sau mai multe ori.
„După cum probabil bănuiau toți scepticii, vânzările sunt mititele, dezolant de mici chiar și pentru un optimist incurabil ca mine. În cifre seci, de-abia am două, trei comenzi pe zi de maximum 280 lei pe comanda, dar cel mai adesea de 80 și 90 lei”, a declarat pentru Botoșăneanul, Ionel Roșu, director al lanțului de magazine Admir.
Pentru că lucrurile nu au mers tocmai bine, s-a renunțat și la contractele de publicitate și vestea circulă mai mult „din om în om”, iar administratorul magazinului se gândește serios să schimbe conceptul, din online, în comenzi prin telefon.
Admir.ro poate fi accesat și în limba engleză, iar ca element de noutate, și în limba rromani.
„L-am tradus cu ajutorul unui profesor de limba rromanes pentru a veni în sprijinul și ajutorul minorității rrome. Cu sprijinul d-lui Jupiter Borcoi, vicepreședinte la filiala locală a Partidei Rromilor am pus pe firmă steagul pe care se poate da click pentru accesarea site-ului în limba rromani”, a mai menționat
Ionel Roșu.
Chiar înainte de sărbători, pentru a spori vânzările, administratorul site-ului a lansat și plata cu cardul, pentru ca botoșănenii plecați în străinătate, să poată face comenzi pentru cei dragi rămași acasă.
(C.B.)
CITEȘTE:
Primul magazin online din Botoşani, bilanţ cu sute de autentificări la aproape trei luni