H&M caută o persoană care să aibă minim un an de experienţă în domeniul serviciu clienţi, de preferat în industria de retail. De asemenea, să aibă abilităţi excelente în domeniul serviciu clienţi. Angajatorii mai cer următoarele cerințe:
- Abilitatea de a recunoaşte şi efectua oportunităţi de vânzare.
- Abilitatea şi dorinţa de a manipula o casă de bani.
- Abilităţi de comunicare şi organizare.
- Abilitatea de a ndeplini mai multe sarcini într-un mediu rapid.
- Abilitatea de a lua initiativă pentru a termina sarcinile şi rezolva problemele.
- Abilitatea de a respecta termenii limita.
- Abilitatea de a gestiona timpul şi de a prioritiza activităţile.
- Trebuie să fie disponibil n weekenduri.
”Daca-ți doreşti să foloseşti toate abilităţile de mai sus şi să înveţi mai mult de la liderul vanzărilor în modă,
candidează”, au scris angajatorii.
CITEȘTE:
Penny Market, magazinul care știe ce ne place în căutare de șefi – AFLĂ condițiile