Modul de facturare al societăţii Modern Calor pentru partea comună în cazul botoşănenilor care deţin centrale termice şi nu au calitatea de abonaţi ai acestei structuri subordonată municipalităţii a fost din nou adus în atenţia consilierilor locali în cadrul şedinţei de Consiliu Local de joi, 29 noiembrie 2012.
Cea care a contestat facturile societăţii de termoficare a oraşului a fost liberala
Cătălina Lupaşcu. Aceasta susţine că a primit o factură în valoare de 4 lei şi în plus are mai multe cunoştinţe care ar fi primit plicuri de la Modern Calor. „
Zilele trecute am primit de la Modern Calor o factură în valoare de 4 lei, ba mai mult sunt cunoştinţe de la PNL care au primit facturi în valoare de 2 lei şi 90 de bani şi sunt convinsă că în întâlnirile noastre pe care le-am avut cu cetăţenii există o mare nemulţumire pe această temă”, a spus
Cătălina Lupaşcu.
Consilierul local a avut mai multe întrebări la adresa conducerii Modern Calor pe tema modului de emitere a facturilor cu privire la procentul calculat pentru energia termică folosită. „
O altă întrebare este cum s-a realizat această facturare? Există între asociaţia de proprietari şi Modern Calor un contract cadru, dar conform legislaţiei nu avem acea convenţie individuală de facturare. Discutând cu cetăţenii nemulţumiţi apar alte întrebari, există un indicator, asumat prin proiectul care se derulează, care pentru a fi îndeplinit înseamnă creşterea numărului de consumatori şi atunci facturăm haotic pentru a mări acest număr de consumatori?", a mai spus
Lupaşcu. Ea a mai declarat că, dacă această situaţie nu va fi remediată urmează a se adresa instanţei de judecată. În replică, deşi directorul demisionar de la Modern Calor se afla în sală,
primarul Ovidiu Portariuc i-a transmis că va primi un răspuns în scris pentru a nu mai fi pierdut timp în cadrul şedinţei şi cu o intervenţie din partea lui Ion Diaconu.
CITEŞTE:
Primarul acuză amânare de proiecte din cauza „ţâfnoşilor” politici