Reprezentanții magazinului au anunțat că implementează un program de cashback disponibil în toate magazinele din țară.
Clienții Penny pot retrage numerar de la casă când își plătesc cumpărăturile, iar valoarea maximă a tranzacției este de 200 de lei.
Retailerul precizează că a introdus serviciul cashback în toate cele 338 de magazine din România. Acest sistem de retragere numerar la casa de marcat este disponibil pentru toate cardurile de credit sau debit care au această opțiune activă.
Clienții care vor să folosească acest serviciu nu vor fi condiționați de o valoare minimă a bonului de cumpărături pentru a putea retrage bani lichizi la casa de marcat. Suma maximă pe care clienții o pot ridica odată cu plata cumpărăturilor este de 200 de lei, scrie adevărul.
Suntem foarte bucuroși să introducem serviciul de cashback în toate magazinele din țară. Este o premieră în domeniul retail-ului autohton și avem încredere că putem contribui la dezvoltarea acestui sistem în România. Ne dorim să venim cât mai mult în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, iar sistemul cashback reprezintă un serviciu atractiv, deoarece le oferă clienților posibilitatea de a retrage numerar într-un mod simplu și rapid, fără să fie nevoiți să se oprească la un bancomat. În plus, serviciul de cashback ne va ajuta și în procesul de fidelizare a clienților”,
a declarat Raffaele Balestra, CFO Penny România.
Legea a intrat în vigoare în luna mai 2016, inițial doar pentru magazinele care permiteau deja plata cu cardul bancar. Normele de aplicare au fost emise însă cu o întârziere de mai bine de un an, astfel că abia din 2018 s-a emis o nouă lege îi obliga pe toți comercianţii cu o cifră de afaceri de peste 10.000 de euro pe an să instaleze dispozive pentru plata cu cardul, încheind cu banca lor un acord prin care să aplice sistemul „cash back".
Adică un client care cumpără un produs oricât de puțin costisitor, chiar şi o gumă de mestecat, va putea să ceară vânzătorului să îi dea o sumă de „bani gheaţă" de până la 200 de lei din contul lui.
(sursa foto - depositphotos.com)
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Botoșănean rămas fără telefon mobil după o „îmbrățișare”
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
INCENDIU în trafic: Șoferul a oprit în poarta Stației de Pompieri
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Balul Bobocilor, supravegheat de polițiști și jandarmi: Controale prin cluburi și discoteci
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024