Liderul pe piaţa germană de profil va deschide 10 magazine până la sfârşitul anului, printre care este vizat şi Botoşaniul.
Odată cu intrarea pe piaţa din România, KiK ţinteşte extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unităţi până la finalul anului 2018. Compania vizează expansiunea în oraşe cu populaţie de minimum 15.000 de locuitori, dar şi în oraşe mari, cum ar fi Bucureşti.
Următoarele deschideri anul acesta sunt planificate în Piatra Neamţ, Botoşani, Sighetu Marmaţiei şi Brăila. Magazinele KiK includ o gamă variată de produse, de la haine de calitate germană pentru toate vârstele şi mărimile, până la articole decorative pentru casă, accesorii, jucării şi produse de papetărie. Obiectivul discounterului german este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.
„Ne bucurăm să venim la Oradea cu primul magazin KiK din România şi avem convingerea că brandul nostru va fi foarte bine primit de către români. KiK, liderul pe piaţa germană de profil, se poziţionează în sectorul de discount, dar pune accent pe calitatea produselor sale la un preţ accesibil. Preţurile noastre avantajoase au la bază, în primul rând, un mix al mai multor aspecte: planificarea pe termen lung a achiziţiilor, o logistică inteligentă, o pondere ridicată de produse de bază disponibile pe tot parcursul anului. Astfel, la KiK, fiecare client poate achiziţiona o ţinută completă cu mai puţin de 150 de lei”, a declarat pentru Adevărul Raluca Hartmann, Director General, KiK România.
Situat în cadrul galeriilor comerciale Prima Shops din Oradea, magazinul KiK se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 550 mp. Cu ocazia deschiderii oficiale, toate produsele din magazin au preţuri reduse cu 10%. KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, ce deţine o reţea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporţie de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole precum accesorii de interior, cadouri, jucării şi produse de papetărie. KiK este furnizor de textile de bază, întrucât sortimentul preponderent constă în articole de bază, uşor de combinat în orice ţinută, care constituie dotarea de bază a oricărui dulap cu haine.
În prezent, KiK operează peste 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent şi în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia şi, din 2018, în România. Peste 25.000 de angajaţi contribuie la succesul KiK, care ţinteşte extinderea reţelei la 5.000 de magazine la nivel european. Cu o creştere anuală de aproximativ 200 de magazine, KiK se numără printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.
CE a scris presa rusă despre victoria lui Călin Georgescu în turul I al alegerilor prezidențiale
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Adolescenți prinși de jandarmi după ce au furat trei geci dintr-un club din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Botoșănean care mergea pe contrasens, urmărit de polițiști în trafic: CE s-a descoperit după control
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
ACUM: Trei candidați marca AUR pentru Parlament, în direct la ”Botoșăneanul TV” – VIDEO
Sergiu Bălășcău
Nov 25, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024