Fabrica de lactate a vândut anul trecut brânzeturi de circa 1,4 milIioane de lei, dublu faţă de anul precedent.
Creşterea vânzărilor companiei Viofanny Lact Prodcom, deţinută de Ştefaniea şi Viorel Şfabu, a fost adusă mai ales de popularitatea produsului tradiţional Caşcaval de Săveni, potrivit reprezentanţilor companiei.
Produsele realizate de Viofanny ajung în magazinele alimentare din Botoşani, Iaşi şi Suceava prin distribuţie proprie.
„Anul 2017 a fost un an bun. Vânzările s-au dublat pentru că am devenit mai cunoscuţi. Avem un dosar de pus pentru înregistrarea Caşcavalului de Săveni ca produs cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP). Am trecut de faza naţională, iar documentaţiile sunt în analiză la Bruxelles. Acest demers ne-a adus un plus de popularitate. Oamenii au vrut să-l încerce“, a declarat pentru Ziarul Financiarul Ştefaniea Şfabu, administratorul companiei Viofanny Lact Prodcom.
Weekend plin de filme la Happy Cinema – PROGRAMUL
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Cătălin Silegeanu oferă soluții pentru ca municipiul Botoșani să nu mai piardă tinerii
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
Peste 100 de polițiști, pompieri și jandarmi îl caută pe criminalul fetiței
Redacția Botoșăneanul
May 25, 2024
CINE este principalul suspect în cazul fetiței de 8 ani
Gabriela Erdic
May 25, 2024