În replică la apelul președintelui Consiliului Județean Botoșani, actualul manager al Spitalului Județean susține că are în vedere și aspectele semnalate de Doina Federovici.
Însă, de aproximativ o lună de zile de când a preluat funcția de conducere, gradul de nemulțumire al pacienților este unul scăzut.
Corneliu Prepeliță, manager Spitalul Județean Mavromati
„Este fără îndoială responsabilitatea echipei manageriale a Spitalului Județean Mavromati Botoșani, activitatea medicală se realizează de către cadre proprii, de când am venit eu manager am găsit o echipă sudată, oameni dedicați profesiei. Mai sunt și mici sincope dar studiind acest număr de plângeri ale pacienților, am constatat că acestea au scăzut mult și sperăm să fie cât mai puține sau deloc aceste mici reproșuri sau reproșurile pacienților vizavi de activitatea, sau de fapt, de interacțiunea cadrelor medicale cu pacienții”,
Șeful de la spital a arătat că se depun eforturi considerabile pentru creșterea gradului de încredere în unitatea medicală dar și a actului medical oferit pacienților, aceasta fiind una dintre prioritățile sale.
Sorin Cornilă se desparte de Prefectură cu o listă „selectivă” de mulțumiri – VIDEO
Gabriela Erdic
Sep 13, 2024
COD PORTOCALIU de inundații anunțat la Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Sep 13, 2024
SÂMBĂTĂ: Circulație restricționată pe Calea Națională
Redacția Botoșăneanul
Sep 13, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile