În replică la apelul președintelui Consiliului Județean Botoșani, actualul manager al Spitalului Județean susține că are în vedere și aspectele semnalate de Doina Federovici.
Însă, de aproximativ o lună de zile de când a preluat funcția de conducere, gradul de nemulțumire al pacienților este unul scăzut.
Corneliu Prepeliță, manager Spitalul Județean Mavromati
„Este fără îndoială responsabilitatea echipei manageriale a Spitalului Județean Mavromati Botoșani, activitatea medicală se realizează de către cadre proprii, de când am venit eu manager am găsit o echipă sudată, oameni dedicați profesiei. Mai sunt și mici sincope dar studiind acest număr de plângeri ale pacienților, am constatat că acestea au scăzut mult și sperăm să fie cât mai puține sau deloc aceste mici reproșuri sau reproșurile pacienților vizavi de activitatea, sau de fapt, de interacțiunea cadrelor medicale cu pacienții”,
Șeful de la spital a arătat că se depun eforturi considerabile pentru creșterea gradului de încredere în unitatea medicală dar și a actului medical oferit pacienților, aceasta fiind una dintre prioritățile sale.
Plante norocoase care purifică aerul din locuința ta
Redacția Botoșăneanul
Sep 27, 2024
Secretarul de la Județ evaluat de cei doi vicepreședinți
Oana Sava
Sep 27, 2024
REORGANIZARE la o instituție din Botoșani: CÂTE posturi vor fi înființate
Oana Sava
Sep 27, 2024
La băut în Centrul Vechi: Polițiștii locali au dat iar amenzi
Redacția Botoșăneanul
Sep 27, 2024
COD GALBEN de inundații la Botoșani, pompierii sunt în alertă
Oana Sava
Sep 27, 2024