Modificări anunțate la societatea care se ocupă de serviciile de salubrizare ale municipiului Botoșani și, în curând pe raza mai multor localități din județ.
Șefii societății Urban Serv au anunțat că lucrează la un plan de reorganizare prin care să fie făcută o restructurare a personalului existent.
„Vom face o reorganizare cu o posibilă restructurare a anumitor posturi. Eu am prezentat o primă formă de organizare a activităţii, urmând ca până la 1 septembrie, dată la care începem activitatea de colectare în zona IV, să stabilim ce posturi vor fi trecute în noua activitate, dacă există corespondenţă ca grad de pregătire şi ce posturi vor fi restructurate prin plecarea persoanelor respective din unitate”,
Simion Drelciuc, director general Urban Serv
Directorul societății a declarat că deocamdată, măsura îi vizează doar pe salariații din sectorul TESA –administrativ.
Lucrurile stau total opus în ceea ceprivește personalul de execuție unde se vor mai angaja în jur de cinci șoferi și cinci încărcători.
Simion Drelciuc estimează că vor fi desfiinţate 10-15 posturi, principalul criteriu de selecţie a celor care vor rămâne în unitate fiind competenţa.
Reorganizarea activităţii societăţii este impusă de faptul că, după deschiderea depozitului de la Stăuceni, societatea are cheltuieli suplimentare.
Pericol pe șosele: Șofer prins mort de beat la volan
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Botoșănean oprit de polițiști pe Calea Națională: Nereguli descoperite după control
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
6 miliarde de lei: Un nou drum expres în nordul Moldovei
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024