Uvertura Mall din Botoşani, în reorganizare, are în prezent o treime din suprafaţă inactivă, iar veniturile au scăzut cu mai mult de 50 la sută.
Mall-ul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei aproape 80 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.
În 2019, mallul a avut peste 8 milioane de lei venituri din chirii, cu 12% mai mult faţă de anul precedent.
Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, a încasat în primul semestru din 2020 venituri din chirii cu 53% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza suspendării activităţilor în mall-uri, scrie Ziarul Financiar, proprietarii centrului comerciali alegând să suspende, la rândul lor, facturarea chiriilor.
Astfel, între 17 martie şi 15 iunie, activitatea din mall a fost afectată în proporţie de 94% de măsurile impuse prin ordonanţele militare.
„În prezent, mai mult de 35% din suprafaţa centrului comercial este afectată de restricţiile menţinute de autorităţi în contextul prelungirii stării de alertă. Astfel, cinematografele, locurile de joacă pentru copii, restaurantele, fast-foodurile, spaţiile pentru leisure şi gaming au în continuare activitatea restricţionată”, spune pentru zf.ro Boris Titov, shopping center manager la Uvertura Mall.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
RAZII astăzi în jurul școlilor: Elevi duși cu Poliția la ore, mașini verificate și amenzi date
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Sfaturi să joci responsabil la păcănele online
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Două mașini izbite la Lebăda, bărbați duși imediat la spital
Redacția Botoșăneanul
Jan 10, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile